Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepot a...
24. 03. 2011
14
52
3907
Autor
8hanka
kvapka za kvapkou
padá z čela k zemi
si celý horúci a upotený
snáď nebude to dáky mor
nie
len zdolávaš ďalší Černohor
... (řízek)
52 názorů
podezdívka
26. 07. 2011
Pěkná hádanka Hanko a tady je totiž i pivo Černá Hora, ,mohl by zdolávat další půllitr černohory...
Ale ten řízek, no ten musím udělat a bude to překvapení a už se těším.
Jako na tvé další díla!
***
ako ktory, tu je na papanie dobry MKbaby:)
Ale predpokladam, ze i dalsi su skveli kuchari, skoda, ze sa tu neda ochutnavat:)
jeej, dalsia papajka? Vlastne ano, ved som u Teba citala o drzkovej, tiekli mi slinky:)
Stale vravim, ze cim som starsia, tym je mojou vacsou a vacsou laskou jedlo, co uz ma clovek z chlapa, nemoze si z neho spravit svieckovu ani rizecky:)
ja tiež milujem jedlo a ak mám možnosť, bavím sa len o jedle. To totiž nikoho neurazí :)
Ten rezeň musel byť naozaj veľmi dobrý. Znám to, ale bez toho syra ... T***
Sebastiana
27. 03. 2011
Sebka, k vychrtline mam dalekooo...a ked som najedena, som vraj nielen dobra ale dokonca aj vtipna:)
Sebastiana
27. 03. 2011Sebastiana
27. 03. 2011Květoň Zahájský
25. 03. 2011aleš-novák
25. 03. 2011Květoň Zahájský
25. 03. 2011aleš-novák
25. 03. 2011
Alesi, prepac, teraz davam jednoznacne bod komentaru Květoňa, ked ide o jedlo, nepoznam brata... ani byvaleho:))
aleš-novák
25. 03. 2011Květoň Zahájský
25. 03. 2011
Květoni, ano, ta vona...:)
Tvoje meno, Květoni, mi pripomina vonu jabloni...aj ta je krasna, no do Teba sa tak lahko nezahryzne ako do rizku:) Alebo????
Květoň Zahájský
25. 03. 2011
vred abstinent, to nie je dobree...tu by uz asi pomohlo len keby zavistou praskol...
treba im hned na zaciatku vytrhat zubky a ostrihat nechtiky, potvorkam jednym :))
MOzno, keby si ho skusila opit slivovickou, zaspinkal by:)
treba im hned na zaciatku vytrhat zubky a ostrihat nechtiky, potvorkam jednym :))
MOzno, keby si ho skusila opit slivovickou, zaspinkal by:)
:o))) asi je mu u mě dobře, drží se zuby nechty a to doslovně, bohužel je zatíná dost bolestivě, auú
Alegna, ked ja som taka hrabivaaa, chcela by som vsetko:)))
Béďovi posielam cmuk:*)
Verim, ze mu je u Teba lepsie, som dost nespolahliva:)
kysele zeli milujem, neprejde tyzden, aby osm nieco z neho nevarila, v rebricku su najma kapustnica(asi Vasa zelnacka), kurca na zeli, jednoduchy a skvely receptik:)
Beďu pozdravujem, mam uz vselico, ale jeho este nie:)
tomu rozumím, tady je skóre předem nejspíš dané, tak si to hezky vychutnej i za mě (já budu mít kyselé zelí, léčím si totiž Béďu, tedy žaludečního vředa) :D
Alegna, ani nevrav, je este len rano a uz mi kolegyna hovori, ci si neobjedname cernohor, je v ponuke donaskovej sluzby:)
A tak bojujem sama so sebou:)))
Asi prehram:)
Ty si fakt hlavicka...a ja rano vstavam pred oboma ranajkami a vecer idem spat po tretej veceri, ach jo, nieco fakt orbim zle:))
aleš-novák
25. 03. 2011
Když se jedná o jídlo,
platí jedno pravidlo:
ať se z tebe leje pot,
všechno to tam rychle hoď.T*
tretiu? No tedaa, nie si ziadny troskar:)))
Idem radsej do perin, rano bude krute, neznasam vstavanie:)
Dobru chut, dobru noc a diky za pokec:)
a potom nam zaspievas:
Představte si, představte si, co jsem mněl dnes k obědu...
Mäso umyjeme a nakrájame na rezne. Tie nasolíme a naklepeme. Mlieko, vajcia, múku a nastrúhaný zemiak zmiešame a v cestíčku obaľujeme pripravené rezne. Keď sú vypražené, posypeme ich bohatou nádielkou strúhaného syru.
Tak to jo, to se u nás taky nějak jmenuje; kašli na lásku k vlasti, na jídlo utáhneš každého. Už vím, co si udělám zítra k obědu, díky za dobrý tip :)
cesto ako na bramborak...na horuci vysmazeny rizek sa nastruha syr a on sa krasne roztecie...
ech, povodne som mala pisat o laske k vlasti, no ked jedlo je (az) na prvom mieste:)
Aha! To těsto má nějaké speciální složení či konsistenci, aby drželo na řízku? A sýr patří až na hotový usmažený řízek? Já bych ho vmíchal do těsta, ale to by muselo být řidší...
ano, to nepoznas? Skvela vec...Bravcovy alebo kuraci obaleny v zemiakovom(bramborovem) cesticku a na osmazenom řízku nastruhany syr, ktory spravi taku spravnu korčičku, k tomu hranolky alebo nieco ine zemiakove...dnes sme mali na obed hned dva na porciu, clovek sa fakt spotil:)
No, to je právě o nás - tedy o mně a o rumu, protože marodím. Černohor je řízek?