Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprchavá láska
26. 03. 2011
17
58
4557
Autor
8hanka
keď vysmážam cez deň rezne
hľadíš na mňa s láskou nežne
no keď treba umyť riad
z Tvojich očí srší chlad
58 názorů
Hahaha :-))) to je zivot - ja zas jen suchej chleba s troskou Chocenskeho masla :-))
moje nervy, sam pan doktor u mna na navsteve, ach:))
To je pocta, dakujem, dakujem, dakujem, skoda, ze rezne budu az zajtra:)
Toho chlapa málo zdobí,
ze ti kasle na nádobí.
Dodal hnusne: „Jen si trhni,
pánvicku si sama drhni.“
blboun nejapný
05. 08. 2011podezdívka
26. 07. 2011
Tak si říkám, jak by to šlo česky aspoň podobně:
Když smažím ve dne řízky,
to jsi mi velmi blízký,
když se má mýt nádobí,
kam jsi zmizel - kdo to ví? T*
aleš-novák
28. 03. 2011
och, Alegnicko, nie si sama...bolí ma cely clovek, oci sa zatvaraju, tuzim po posteli a marne hypnotizujem hodiny, nech sa posunu rucicky a su konecne aspon tri popoludni:(
Sebastiana
27. 03. 2011
Alesku, fakt si mi chybal...pises krutu pravdu a ja sa uplne nezmyselne hihnam:)
aleš-novák
27. 03. 2011
anooo:)
Ked som bola pomerne mala, existovala stanica Ceskoslovensko a tam citali pred siednou z knih...milovala som to...nadherny hlas Felixa Le Brieux a nezabudnutelny Fantom z opery a nado vsetko milovane Vecne spievaju lesy...doteraz maju cestne miesto v mojej kniznici...
Ano, Majka! Tak už nám chybí jen ten pionýrský šátek a můžeme vesele vzpomínat :)
Spadla z oblakov si pamatam - Majka z Gurunu, taku istu ofinu som mala, ked som bola asi v jej veku, to sa neda zabudnut:)
To druhe si nepamatam, mala som rada Pa a Pi (ale nebolo to o alkohole:))
Ne, z oblakov :)
To byl kdysi nějaký sci-fi seriál, jmenovalo se to Spadla z oblakov. Už nějak nevím, o čem to bylo, ale dotyčná uměla vyrábět kopie čehokoliv pomocí svého opasku, což jsem jí záviděl :) Taky jsem měl rád Stalo sa pozajtra, dávali to večer někdy kolem Večerníčku, bylo to jen čtené a mně se to tehdy líbilo. A taky už vím prd, o čem to bylo, vím jen, že tam vystupoval nějaký Priatelko :)
samozrejme, ze najprv na Mars, lebo muzi su z Marsu a kto vladne NASA? Muzi!
To je teda rovnopravnost...
to ma z toho, ze sa o nom doteraz nevedelo, tak sa vsetko jedlo pchalo len a len do Venuse...
Ne, Venouš vypadá jako reklama na koncentrák, protože mu Venuše všechno zbaští :)
nozicky zdviham naraz zriedkavo, v mojom veku skakat znozmo uz nie je ono:)
Jejeeej, on je aj Venous? Tiez tak dobre oplacany?
No, pokud by na Věstonického Venouše něco málo zbylo, třeba by jí to odpustil :)
Na ženách je nejhezčí, když zvedají nožičky obě najednou :)
len aby clovek nebol unaveny pri prvom obehnuti, to vies, ziadnych 50 cm v pase to nie je:) A dokedy by vladal skakat, tot otazka:)
A ci by sa clovek tesil aj vtedy, keby Venusa vybielila chladnicku, spajzu aj regaly s potravinami v najblizsich supermarketoch?
Ked kracam i ja zdviham nozicky, obe - na striedacku, nielen jednu:)
Já umím i zvedat nožičku :)
Věstonická Venuše je lepší než anorektická Twiggy. A té radosti, co nadělá! Člověk může skákat a běhat kolem ní a radovat se, že tohle všechno je jeho :)
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tys tomu dal:)
Mna by zabasli za verejne pohorsenie, nik by neuveril, ze vestonicka venusa obzivla:)
S tym spevom to tiez nie je prilis dobry napad, staci ma raz pocut...hladna som stale aj ja, to by mohol byt slusny duet zaludkov a este by som mohla drzat kasicku a hadzat po ludoch pohlad opusteneho hladneho psika:)
A viem aj pac a pripadne pusu:)
Výborně - jenže nejdříve budeme muset shromáždit potřebné finanční prostředky. Vytvoříme náborové komando a budeme lákat platící členy. Ty se svlékneš do půl těla, já od půl těla, budeme zpívat písně utlačovaného hladového černošského lidu a já do toho budu kručet věčně prázdným žaludkem - ty by bylo, aby nám někdo nějakou kačku či euro nedal :)
Já nevím, jak se takový klub zakládá, ale možná je na čase zprovoznit konkurenční server - když tohle je Písmák, tak ten náš může být Slinták :)
idem si po rezen, cestou som vyhladla:)
Nezalozime nejaky klub papajkov, jedlikov, receptov s ochutnavkou? ?
Vony ty škvarky taky musej bejt tak akorát - nesměj bejt měkký, ale ani přepálený. Na jazyku se musej rozplývat... hergot, je čas na druhou svačinu :)
ked smazim skvarky, nadherne vonajuce, pekne prerastene a potom mast z nich na chlebiku s cibulkou, aaach:)
Kdeze ropa:)