Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesvietiš
Autor
8hanka
39 názorů
Tak já si k těm pátkům beru ještě třeba úterky. Měj se fajn, Hani :-)
Jo a dej mi vědět, co ses dočetla v zápisníku :-)
chlapci moji zlatí gavalierski:) Neviem, ci artefakt doby socialistickej zaslúži označenie starožitnosť a miesto v antikvariáte, ale aspoň na chvíľu som mala pocit jedinečnosti, našťastie, Horác ma vrátil na tvrdú zem dodatkom - ...taky už něco vydržím:))))))))))
Tak to so mnou ešte nejaký ten piatok, prípadne aj ďalšie dni v týždni vydržte, mám Vás, aj skoro všetko na Písmáku rada, smutno by mi bolo, cmuk:)
No vidíš, kdyby se MK nezmínil, ani bych nevěděl. Škoda, že jsem se tu nepohyboval dřív. A kromě toho, víš, jak obdivuju ty letité objekty v antikvariátu a taky už něco vydržím :-)
Hani, mne bys určitě nevystrašila, na každé ženě je něco hezkého. A navíc já starožitnosti miluju ;-)
cha, už dávno nechodím odhalená, nechcem nikoho vystrašiť, obom Vám ďakujem za návštevu, je to veľmi príjemné mať tu po rokoch dvoch fešákov:)
Horáci, Ty si zablúdil až ku mne? Ďakujem za prečítanie aj krásne slová:)
Jsi básník realista.
Jsi z člověčího těsta,
příjemně při zemi
a žádná velká gesta.
Paráda:-)