Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehey you
27. 03. 2011
16
58
4284
Autor
8hanka
poznám ťa len chvíľku
no zdá sa mi že veky
úprimný vtipný prostoreký
kamoš s chladničkou a pivom
keď tu nie si mne akosi
je clivo
pionierskou šatkou márne mávam
od narodenia ľaváčka
jednoducho nemôže byť (v s) pravá (ch)
58 názorů
Martas1985
07. 05. 2014blboun nejapný
01. 10. 2011
mozno prave preto nam to lepsie mysli, aby sme sa lahsie vyrovnali s pravackymi problemami:)
To by trochu kompenzovalo všechny ty problémy, co máme v praváckém světě, že? Myslím nářadí a další věci...
Dianka, som lavacka, je nas takych viac, udajne sme vraj lepsie mysliaci:)
vystrih neviem, moj obcas pomaha, ale nie pri uradnikoch zenskeho rodu:)
Skus...co ja viem...mne sa napriklad pacia hokejisti, ale prist tam v chranicoch by asi bolo blbe:)
to je napad...lenze vzhladom k prefeminizovanej statnej sprave by si mal vacsiu sancu Ty...
ale skusim sa im zahladiet do oci pohladom hladneho, opusteneho psika, co to urobi:)
Zabývám se dnes tímtéž, jen to přiznání je mé vlastní. Což jim místo přiznání předložit daňové vyznání?
ano, prave som kontrolovala synove danove priznanie, zajtra s nim pojdem odstat frontu na urad:)
Ale ani to nie je najlepsia tema:)
nie, len som od dneska clenkou Erotika klubu, tak si vravim, cerstva krv by sa zisla:)
Mas tu steklivych prispevkov az- az:)
nechces vstupit do erotik klubu? V pritmi by sme ich len tusili a nechali sa unasat fantaziou:)
To jo, ropné produkty, které do těch granulí strkají, magnetické nejsou. Bohužel. Nemusel bych tak často šoupat jednou nohou po chodníku a vzbuzovat u kolemjdoucích soucit, že už jsem invalidní :)
Kdyby měli městští psi exkrementy bohaté na železo, daly by se chodníky uklízet magnetem :)
pri usilovnom studiu som natrafila na toto:
Vorvane tuponosé svojimi exkrementmi bohatými na železo podporujú rast fytoplanktónu, ktorý absorbuje oxid uhličitý.
kde vidis vorvanove prdy MKB?
Uz som pozerala celu seriu fotiek a nic:(
ksav:*):*):*)
Mně ani tak nejde o absolutní hodnotu obvodu hrudníku, jako o to, co z jeho obvodu přečnívá - u vorvaně tam přečnívá prd :)
Květoň: Plýtvák je pojem z počítačové terminologie - opak spořiče?
Květoň Zahájský
27. 03. 2011
aha...aha...no v porovnani s vorvanom sa o tom mojom ani neda hovorit ako o hrudniku:)
Nechces nieco napisat aj u seba o sebe?
Prilis sa tu odhalujem...
tak...s hrdostou Ti oznamujem, ze v porovnani s vorvanmi mam viac vlasov a (inak vyvinuty hrudnik:)
ved pisem vorvan, no jasne diakritika vorvaň a uz idem pozerat foto, nepraj si ma, ak sa mi skutocne podobaju...
pre istotu pozriem na sucasne fotky vorvanov, ci som nedakovala predcasne:)
a bonznem, Alesek sa pytal, ci je to o nom...len kvoli tomu mi dal tip:)
Chybali ste mi, chlapci, aj tato vasa romantika:)
To si mi teda dal:)
cítala som, ze rozjed se na plaz hrudí:)))
Tato Tvoja basen nepatri medzi romanticke, dobre som to pochopila?
Pro toho, kdo se nudí,
mám jednu dobrou radu -
rozjeď se ná pláž nudi,
nemá to pražádnou vadu.
Můžeš se pěkně rozvalit,
netřeba vypadat orvaně.
Je to fuk, máš-li proporce
vyvrženého vorvaně :)