Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHurvínkova úvaha
Autor
aleš-novák
26 názorů
aleš-novák
11. 08. 2021nesnažím se o žádné složitosti. kdo si co v dílech najde, to záleží jen na něm...
Aha, takže odlehčovat život ano, zlehčovat život ne. Takže varianta na ryby? Nechytat jim je, ale naučit je chytat je? Bacha, aby Tě taky neusušili....i když tady letos prší docela často, tak by byla delší doba, aby se našel někdo odvážnej a sundal Tě. Znáš písničku pana Nohavici Černá jáma?
aleš-novák
10. 08. 2021Jasně, jen jsem chtěl obrátit naruby okřídlené " představuje si to jako Hurvínek válku..."
Válku je lepší si nepředstavovat, Hurvínku. A generace, které ji zažily se s tím nadělením musely poprat, jak uměly nejlépe. Vzhledem k tomu, že si tady píšeme, tak byly úspěšné. Každý z nás je vítězná spermie, takže jak vítězství vypadá, už víme. A když se té představy budeme držet, tak ani nezabloudíme.
aleš-novák
09. 08. 2021Charybdis: Hmm, během let se vytratil obrázek... Hurvínek říká: nikdo se mě neptá, jak si představuji válku...
To nemá chybu. Otevřu. Čekám, čekám, zarololuju na kritiky blik cvak příjem: ono toho víc nebude. Aháá. Tak jo.
tyzik.cejka
12. 11. 2013bod
ACatGotMyTongue
18. 04. 2013;) dobrý, a Hurvínka mám ráda, takže tip! :-D