Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sestretnutie po rokoch
05. 04. 2011
9
34
3933
Autor
8hanka
v schránke oznam obzvlášť drahý
avizuje darček z Prahy
už aby bol nový deň
budem krásna dobre viem
škoda že už nemohla byť dneska
na mojom krku šatka pionierska
34 názorů
blacksabbath
01. 08. 2021je krásné skočit si na krk...( ne po krku)
Mít dobré kamarády i po létech, od doby pionýrských šátků, je jistě fajne.
A mít nějakého na krku?
Proč ne!(Otázkou je, na jak dlouho!)
A na krku staré dobré želvy?
Když je vidím, jejich rozvahu a klid, tak jim je co závidět.A dlouhověkost!*
aleš-novák
07. 04. 2011
Sebastianka, aj my casto spominame, bolo vtedy vela skvelych veciciek a tie ludove ceny:))
Milovala som orieskovu cokoladu, vyrobca bol cesky, boli v nej cele lieskove jadra...ta uzasna chut...alebo lekoricove bonbony-pendrek obaleny vo farebnom cukre, to bolo nieco...ked som v Cechach a natrafim na ne, nakupim vzdy aspon desat balikov, milujeme ich cela rodina a tu ich nedostat:(
Sebastiana
07. 04. 2011
nostalgiku, neponahlam sa, viem, ze vsetko ma svoj cas:)
Len prvy napor radosti ma valcuje, potom skludnim:)
Tento "odzdrav" nepoznam, ucim sa vsak rychlo, takze vravis - diky, neostane? Pravdu vravis:))
Tomu rozumím - nedám, nedám, sním to sama :) Taky se na přání dobré chuti sluší odpovědět: "Díky, nezbude!" :)
to by mi neuverili, vedia, ze ked ide o jedlo, branim si kazde susto zubami-nechtami:)
Vedecky vyskum ide bokom:)
Ked zjem, potom mozem zacat s vedeckym rozborom:)
Tak jim musíš říci, že nepůjde o žádné nízké pudy, ale o seriosní vědecký výzkum :)
mam chut zorganizovat v praci akciu opekanie svine spojene s ochutnavkou VCHN...len aby to poniektori kolegovia nevzali prilis osobne:)
No a k té svini jsou nutné i nějaké ty VCHN - viz scénář u básně "Prší" - a už je to tu zase :)
nooo....ked opekas vonku a ukrajujes priamo z rostu, tak len rucicky treba poumyvat a mlsnu papulku (po jedle:)
Robis mi neskutocne chute...
Baby:))))))))))
S plnou pusou by sa ani velmi kecat nemalo, i ked ja napriklad v tomto smere dokazem nemozne:)
ufff, mlada svina je uzasna upecena na roste, taku asi nemyslis???
Poznam veselu staru korytnacku:)) A nielen jednu:)
baby, neviem, ci by chcel visiet na zvraskavenom krku starej korytnacky, skusit moze:))
Hlavně pozor na kamarády, abys pak neměla na krku místo dárku kamaráda :)
:)))
mne sa jedna stratila vo Viedni...niekto si ju pozical a jednej dobrej dusi sa ma zzelelo:)
Preco vyhadzujes take skvosty?
ja som mala aj takú lesklú originál zo Sovietskeho zväzu, keby viem, ako ťa poteší, nevyhodila by som ju
ten prolog sa mi žiada upraviť :-)
ale radšej súkromne