Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIntrovertka
12. 04. 2011
6
56
3072
Autor
FAE BOMB
Introvertka
Já, malé poupě,
furt sedím v koutě...
Ze svý varny pervitinu,
mám feťácké doupě!!!
56 názorů
sepotvkorunachstromu
13. 04. 2011sepotvkorunachstromu
13. 04. 2011
Nepřepálim, budu to pít tak. V Anglii se tim nalejvaj' skoro všichni a je to dobrý.
sepotvkorunachstromu
13. 04. 2011
A nemáš jednoduší si ty jabka někde šlohnout? Příroda je plná jablek. Já už taky přemejšlim, kde seženu pár metráků jablek na cider- zkvašenej mošt. Chci na to jít v hektolitrech... :-))))))))))))
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
Mám něco rozpracovanýho vo jabkách. Dá se z toho dělat naprosto všechno. Jídlo, chlast, ze dřeva dřeváky... Stačí ti jedna pořádná jabloň a máš co jíst a kalit na celej rok. :-))))))))))))))))
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
Ty ve všem vidíš problém... Tak si kup zahradu, s balkónem prostě nezbohatneš!
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
Jen tak špekuluju, na co všechno se dá výdělečně použít balkón... A sousedúm by to, narozdíl vod pěstování prasete, nevadilo. Maximálně tak sousedkám...
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
Aha, tak to je problém... Vlastně mě napadá ještě jedna věc, kterou můžeš provozovat na balkóně a která ti hodně vydělá. Prostituce! :-)
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
Včely se prát uměj'! A nebo tam třeba pěstuj trávu. Akorát by bylo dobrý ten balkón zasklít polopropustnym sklem, aby ti tam nikdo moc nečuměl...
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
Teď přemejšlim, co by se dalo dělat na balkóně... Co třeba pěstovat králíky nebo slepice? Vešlo by se ti tam prase?
Zřejmě už stárnu,
lidé zlatí,
na tu mou varnu
přišli policajti
my tam byli sjetí.
Za perníčku trochu
zase už sedím -
tentokrát však v lochu....
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
A sama se do toho srabu dostaneš... Ale neboj, já zas napíšu nějakej zázračnej návod na zbohatnutí a třeba se podle něj nechutně zazobeš! :-)
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
Protože neumíš hospodařit s penězma. Nejhorší je kupovat si nepotřebný blbosti na dluh, jako je třeba nová televize nebo dovolená na Kanárech. Pak to musíš i s úrokama pracně splácet...
Jesti jsem tě špatně votipnul, tak sry. :-)
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
To máš pravdu. Akorát je teda škoda, že nemám moc peněz. Klidně bych se jima nechal zkazit...
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
Vážně? A proč mi teda babička řikala "Nejez toho tolik, poškodíš si mozek"?
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
Taky jsem potom nemoh' spát. Co ale babička uměla, tak to byly "výborné koláčky"... Vždycky když je upekla, tak jsem měl skvělou náladu.
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
Ale dětem, kterejm to prodávala před školou, to docela chutnalo, tak nevim.
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011
sep: Jak to dělala, to nevim. Vim jen to, že do toho přidávala Modafen a Nurofen a bylo to slaně nahořklý...
sepotvkorunachstromu
12. 04. 2011Květoň Zahájský
12. 04. 2011
Květoň: Recept nemám, perník mi přijde hnusnej. Babička ho ale kdysi vařila a já jsem pak brečel, že ho nechci jíst...