Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePaní Vozatajová to neukočírovala aneb žije se blaze
15. 04. 2011
15
37
3184
Autor
Muamarek
Jednou takhle zčista jasna v kebuli se rozsvítí:
Mámo, zem je sice krásná, směřuje však do řiti.
Sbalme kufry, saky paky. Odjedeme na měsíc.
Kam? Kde nejsou žádný tlaky, tsunami, mráz ani hic.
Tu se máma zarazila, jako když blesk uhodí:
Bude fronta na azyl a tlačenice u lodi.
Mraky plynou, konec bouře. Vše je opět při starém.
Kdo chtěl změnu, radši zmoudřel – než si namlet s Ikarem
37 názorů
Tangens:
Namlet si můžeš jen tak, všeobecně, aniž uvádíš, co sis namlel: Prostě: Pěkně jsem si namlel. Důležitější než co, je zde s kým...
S tím lítáním máš pravdu, ale to by pak uzavřelo odbočku na odjezd lodí někam pouze na měsíc...
Dík za zastavení,
měj se,
Marek
Plicník kvete nádherně, takové modročervené květy, že jo... To je hned zahrádka pestřejší. Dík za mrknutí,
Marek
kdo chtěl změnu, radši zmoudřel.. na blbůstku duchaplný ažaž :)
tipovala jsem a tipuju zas..
Alegna: Dík, ani blbůstka by neměla být bezduchá, jsem rád za Tvá slova, měj se,
Marek
Vince: Názor nemůže být špatný, názor je názor...
Feferonka: Dík za juknutí sem :-))
Vydala ses po lini cesta na měsíc vesmírnou lodí... Druhá možnost je, že se chtěli vypařit jen někam na jeden měsíc, to by ale byl z jejich straný bezmezný optimismus, že pak bude líp...
Marek
Hezká blbůstka. Otázkou je, jestli by a tom Měsíci nebylo přece jen lépe. :)*
Vlasto, díky moc za zastavení,
to hned tráva zalije úsměv rosou a květy strhnou ploty
aby se lépe dalo projít...
Marek
Whitesnake
15. 04. 2011Whitesnake
15. 04. 2011
Dík. To cos napsal o tom, že ti nestačí jen napsat "líbí/ nelíbí" atd. mě velmi potěšilo a vážím si toho. Je to pro mě hezčí chvíle, než kdybych tu našel já nevím kolik tipů. Tohle má pro mě hodnotu a věřím, že jed v těch kapkách není. Nikdy jsem ho tam v Tvém případě neobjevil, i když jsem analyzoval... Nemáš ho zapotřebí...
Whitesnake
15. 04. 2011
White: Ju, takhle to beru a za překlepy se neomlouvej, taky je dělám, i když nechci, stane se...
Ale stačilo prostě napsat, že se Ti nelíbí :-))
Chtěl jsem to mít pouze na svý zahradě, tak jsem přesadil...
Měj se,
Marek
Whitesnake
15. 04. 2011Whitesnake
15. 04. 2011
White: Je to pořád prostě ta samá blbůstka, jen ji tu servíruju jaksi oficiálněji - můj názor. A není to poprvé, co někdo něco uveřejnil v Kouli a pak dal pod svůj nick, nakonec s tím se i počítá...
Whitesnake
15. 04. 2011
White: Není opakované zveřejnění, ale zveřejnění - tamto je mimo můj ranč...
MKbaby: to su rád :-))
Marek