Díky, Diano, budou i vázané, občas to proložím něčím volnějším...
Hezké svátky a díky za zastavení,
měj se,
Marek
Zajímavé metafory. Já mám ale radši tvoje verše vázané.***
Díky, Juno, hezké svátky,
Marek
Jasný,
tak snad si zase časem něco najdeš...
Měj se,
Marek
Toh¨le je pro mne neskonale nudné, ani jsem nedočetl, sorry
Dobře:
Nesnáším tuhle
rádobyslátaninu,
která na mě prská
dada
a experimentálně se usazuje
pod nehty
na jazyku divně
pod kůží odpor
přemýšlím,
proč mě kus ledu
rozohní
Právě, byl by to zajímavý experiment, originální, místy až dadaistický :-)))
Měj se,
Marek
Ani všechno umět nechci, neboj :-)))
Celkově je to právě určitá cesta...
Ale neberu Ti, že je to slátanina. Už tak dík, cos k tomu napsal, pomalu by to bylo na další báseň :-)))
Tangens:
Musím polemizovat, že jde o něco experimentálního, a že to nemá pointu. Navíc poctivou... Nevím, jak vypadá taková nepoctivá pointa...
Báseň zachycuje pocit, vjem. Pokud nemá být psaná jen pro jednoho člověka, měl by být ten vjem sdělitelný. Všiml jsem si, že co měla báseň sdělit, tu někteří našli bez problémů. Je toho tam ještě více, ale to nemá cenu rozpitvávat.
Líbí se mi, že když někdo obsahu neporozumí či je jinak nastavený, je hned výsledkem zklamán...
Obrazy zde jsou reálné, ne smyšlené, jenom jsou uzpůsobeny mému vnímání, o něž se tu dělím...
Marek
Po mozartovsku si zaparafrázuji: mé macešky mi rozumějí :-)))
Marku, já jsem to také tak pochopila .... :-)
Alegna:
Těší mě, že jsi vypíchla právě tuhle myšlenku.
Cítil jsem to přesně, jak píšeš...
Marek
Maceška:
Není to jen o jarní, ale naději života, naději, že vše nemusí jet v kolejích obavy a rezignace vyhaslých očí v graffitech zdí paneláků...
Pavle, nevím, odrážky nebyly záměrem, nějak to tak vyšlo při kopírování...
Že Tě zaujala zmíněná pasáž, jsem rád,
měj se,
Marek
Dali:
Vím a radu beru v potaz.
Na druhou stranu, neberu ta spojení jako vycpávky. U toho slunce jedůležité, že je padající, a ne jenom slunce, u plechovky, že je pohozená a ne v řadě vyskládaná, že v křoví kromě křivých rostou i rovné stromy...
Ale zamyslím se, díky, cením si, že ses stavil a měl potřebu komentovat a poradit,
Marek
Jeff: Je tam sice určitá obava z beznaděje, je to ale o naději...
Rudnoucí víčka noci
mrkala nevyspalostí
za taktů prázdných očí
pomačkaných cigaret***
...sice vůbec netuším proč máš ty odklepy na začátku řádek, ale vypadá to zajímavě :)
"i v křoví rostou rovné stromy"
- ostře cítím hrany špatností a ten strom pohladí nadějí
čau Marku
je to zase hrôza
zbav sa tých genitíviek