Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
..zacinas mi byt cim viac sympatickejsia! (i Michal K. by sa isto potesil :)
..dnes ti venujem piesen:
https://www.facebook.com/profile.php?id=1367469226
marek bol dieta. clovek ktory zil na plne gule a veci robil len tak mimochodom.. neriesil slobodu ohybnost neohybnost snobizmus nesnobizmus... odpalil sa lebo mu niekto konecne predal dobry štof. len tak mimochodom. nahodne.
..dakujem, Jerry - presne o to mi aj slo - predstavit Mareka a jeho tvorbu ludom, ktory ho/ju doposial nepoznali.
..v mene Markovom dakujem!
..zaroven odporucam si vypocut par songov na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=kCa8VEiBOHs
..viem, viem - viem o chystanej snure - vid. prolog - takze sa mozno na nejakom koncerte aj stretneme!
..a som rad, ze Marekova tvorba ta podobne ako mna, nadchla!
..a velmi sa tesim!
..nie, najsilnejsia je Marekova tvorba!
..basen ja vlastne takym overture a zaroven Marekovym epitafom.
..pokial si dane CD nepocul/a - skus si ho niekde stiahnut, pozicat alebo aspon na youtube vypocut par jeho songov (hlavne Niekde zvoni hrana, Chcem byt sam, Ked kvety stromom odpadnu, Nechcem byt ako ostatni, Vsetko je inak) a potom sa skusit vratit k basni a mozno ti da znovu iny rozmer.
..kazdopadne dakujem, Deepness za tvoje slova i cas!
Žádný člověk není ostrov sám pro sebe; každý je kus nějakého kontinentu, část nějaké pevniny; jestliže moře spláchne hroudu, je Evropa menší, jako by to byl nějaký mys, jako by to byl statek tvých přátel nebo tvůj; smrtí každého člověka je mne méně neboť jsem částí lidstva.
A proto se nikdy nedávej ptát, komu zvoní hrana.
Zvoní tobě.
John Donne