Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFanda
28. 04. 2011
45
51
6489
Autor
Zbora
Je nutné sedět v křesle
za přivřenými dveřmi při otevřeném pivu
zavírat oči
Tvářit se jako opravdový
fanda Slavie
když se zezadu blíží monolog ženy
51 názorů
Manuamanua
27. 05. 2011
Patřím mezi lidi, kteří si po sobě to co napsali alespoň jednou přečtou, takže si dovolím tvrdit, že bych to opakování s největší pravděpodobností objevil ;)
"když se zezadu blíží monolog ženy", to je věta, co si budu pamatovat! t
vindal drámo
29. 04. 2011blboun nejapný
28. 04. 2011kouzelná_květinka
28. 04. 2011
Tomu nerozumím - neumím slavisticky. Snad jen monologu ženy, protože to mají sparťani se slavisty nepochybně společné(:-D
:) filosof promluvil. tedy lidově. méně lidové by bylo v těchže podmínkách stát na hlavě a ještě i točit mlýnek :)
cha, u nas sice je, ale Vasi chlapci si brusia zuby na zlato, ak vyhraju, nemaju to aspon daleko niest:)
No jo, ono je u vás nějaké to mistrovství, žejo? Tak si to dosyta užij(te) ;)
osobne si pri hokeji stacim sama:) Uz od zajtra:)
Frflem, kricim, hulakam, nadavam, netreba mi k tomu muza, skor je rusivy zivel:)))
No zajtra chceme na namestie, vychutnat si atmosferu zaciatku , potom uz len doma - nervy, jedlo. pitie:)
Jo, ale abych přiznal barvu, přestože se na fotbal v televizi nedívám, o to radši si ho s klukama někdy zahraju.
Mám to obdobně. Ale co mě ze všeho nejvíc baví jsou hospodské přestřelky skalních fanoušků soupeřících mačaftů, které nejednou končí podlitinami a zlomeninami, případně slovním napadáním matek zainteresovaných subjektů.
u nás je to jav určite veľmi neobvyklý, pre môjho chlapa je futbal nepochopiteľný šport, kde dvadsať bláznov lieta za jendou loptou, aby sa striedavo triafali do zvyšných dvoch cvokov
pričom u toho striedavo zomierajú zimou, bo v kraťasoch na snehu je to bezhlavé a striedavo sa váľajú v smrteľných kŕčoch hodných aj dosiek národného divadla
Mám takové tušení, že tenhle obrázek nebude v našich domácnostech zas až tak obvyklý :)
Navíc pro muže není tolik podstatná partnerská funkce: posedět, popovídat (jsme tak trochu autisti), a žena naopak zvládne vnímat víc věcí najednou, což my, muži, opravu schopni nejsme ;)
co ked je to naopak? Zena sedi pri hokeji a priviera dvere aj oci pred (rusivym) monologom muza?