to se u nas klidne muze stat :o)))))
dáblíku, jo, byli jsem rádi. díky. máte to tam pěkný. škoda že jsi neviděl ty nadraný borce, jak jeli v pět ráno přes vaše náměstí do hospody na běžkách... na to nezapomenu do konce života....
*;-)))
jo dablik má pravdu !!!!!!!!! byli jsme radi !!!!!!!!! **********
...dyž já nic jyního krom těch hvjezdiczek neumým
:-)))
sem sy fsym :o))))
teeeeda, kecam!! podivej se nahoru, jak ses tam rozepsala :o)))
Chtěl bych moc poděkovat kafce a v tomto případě zvláště Xpiredovi za přednes mých básniček... Ti, co tam byli asi ví, o čem mluvím...
A díky jim jsem tam mohl být s vámi!
*!
Printe, radi jsme tam slyseli tvoje basne! *!
Josefe, dyk sem měl taky dvě..............................*:-ů))))))))))
polífky z automatu....:-) to znám...po probdělé noci přijde automat na nádraží vždycky vhod...:-)
hermit: fakt? tak to jsem neposteh;-)
....smutno po tej slepičí polífce z automatu.....;-)))))
nam je tu taky smutno ;o)))
a taky diky, vam fsem...*
hermit: co pindáš:o) dyť ses nad ní ofrňoval:o) za to já měl nášup:o)
Hmmm...
A já tam nebyla... Bé! ░▒▓°^°▓▒░
kdo ví, kdy bude nějaké to příšte, samotnýho by mě to zajímalo....:-)))
je mismutno po pismacich a rakovnikuuuuuu......
kuju vam a hezlej novej rok vsem :-)
ďáblíkůůůůůůů ************************
je mi smutno po rakovnickém nádraží :-))))))))))))))))))))
no a díííííky!*********************moc
Příště moc přijdu!!! :)))
Wic, ani ne, priste :o))
Wopi, skoda, tos mel zapsat :o))
a vsem co tam byli moc dekuju, byli jste skveli, nebudu jmenovat, zaslouzili by si to uplne vsichni!
:( Je mi to léto, asi jsem přišla o strááášně moc :(
no to jsi téda přišla o móc....:-))))
nevim esli tu bude Olda :o))
Wicanoooooo, teplo, cajik ti uvarim, zanet si privez, umlatime ho Arthurovym duchem ;o))))
dabliku, ten zánět je umělo vsugerovaný, dutiny zvyklé na studené průvany v jeskyni se nezanítily, mám velký nos, dexempo ještě aby mi otekl zevnitř
chybí přiznání - někdo mi zkřížil plány, nejen Wopiho protivná nemoc, ale taky kámoška, mé koště nepoletí
dilema, co když je Olda v Telči, taky je tam papouch, já to tam musím zkontrolovat
dabliku, moc jsem pár lidí chtěla slyšet, i kdybych si zacpala uši při Arthurovém přednesu, a četla mu ze rtů, stejně by to na mě působilo
jenomže letos už nemám víc štěstí, nevystačilo mi na Rakovník, pá
(jak moc se zlobíš?)
nevim jak u vsugerovanýho, ale v tej mej horečce jsou dobrý vidiny, kdybych nebyl línej to psát, tak to budou asi dost šílený díla...
kdo má zánět dutin, tak se málo těšil !
kdybych nepřiletěla, tak bych onemocněla :--) těším se na Arthura, nebo na jeho básnického ducha, a na ostatních taky, už ze zvyku ;--)
doufám, že je Rakovník malá vesnice, abych se zítra neztratila v lese
začínám mít zánět dutin, nejvíc mě mrzí, že nebudu slyšet Arthura
proč je tolik Písmáků v Telči !
Ďáblíku, smutnim... dostal jsem zánět dutin, vánoční stromeček jsem viděl přes horečku a bohužel nepřijedem...
:((
Ahede - sorry...
taky smutním, těch deset procent co jsem dával na to, že nepřijedu se vyplnilo... :o(((
na štědrý den jsem se dozvěděl, že se právě 29.12. bude vdávat ségra a já musím jít za svědka... :o((
no, to se to tedy sype.....
Ďáblík: :))))) (Dyk já vim... To byl pokus o žert!:))) ALE TRVÁM NA TOM, ŽE SE NEZNÁME!)
Orbi, prijed :o)) vecer ti poslu mail s instrukcema...
Yeziiinko, Arthur na tom taky trva :o))))
:))))))) Mmm, tak to snad společnými silami přetrváme... :)))
takže Terezka nepřijede...:-(((
a ostatní, to ví bůh...:-(
lidi bude dost, ja bych se nebal :o)))
Blonci, skoda, tak priste no :o))
a vesel se poradne, jinak ti to neprojde ;o)))
BUDU TED DO THO CTENI TROCHU MIMO...
tak akutni pripady volejte na my cislo 0608/315680...
a pokud chce jeste nekdo instrukce jaxe sem dostat a jak je to planovany potzom a tak, tak mi napiste...ja sem skocim a nejak vam je poslu...
a tesim se na vas v Rakovniku!!!
dablik
Já jsem vůbec nepochopil o co tady jde:-))))))
:-))))) Cave: a přečet sis to, nebo jsi sem zkopíroval kritiku k nějaké básni? :-))))
čet jse to i všechny komentáře a vůbec se nečapu ... já to prostě nechápu-))) .. v muzeu ... čtení ... v Rakovníku .. vůbec, ale ani trochu:-))))
Možná se stane, že mi odpadne úplně jiný výlet a v tom případě bych velmice ráda vzala za vděk výletem do Rakvovníka... Jednou jsem tam byla na exkurzi v lupkových dolech a nebylo tam zle :o)
Chtěla bych Vás zase vidět, jednou mi to prostě... nestačilo :)
Cave, no, hele, jak bych ti to rek abys to pochopil :o)))) proste v Rakovniku, v muzeu mame takovou peknou cimru, slezem se tam, precetm si nejaky basne, pak se presunem do hospody a budeme si vzajemne lichotit a rikat si jak radi se vidime a tak dal :o))) tak prijed, budem jedine radi...
Yeziiinko, a ty taky, Arthur uz se tesi ;o)
Ďáblík: Arthur... - kdo to proboha je??? :)))))
já budu v Telči, škoda (
leda že bych se sprčil a přijel na otočku, ale to by mi
utekl večerní konzert
fňůk
kolik kiláků je z Telče do Rakovníka? :)
papousko hoooodne moc...Rakovnik je 60 kilaku zapadne od Prahy, tak si to prepocitej...skoda...aspon drz palce, vis co to stoji nervu udelat sraz :o))
Yeziiinko, no Arthur_Rimbaud prece, rakovnicak :o))
Ráda bych, ráda, ale nemůžu. Práce mne přidržuje v Praze silným drápem.:-(
Tak si to tam hezky užijte... všicí.:-)
no, blíží se to, to jsem zvědav....:-)))
nějak se všichni co maj přijet ode mně stávaj nedostupnými :-))
u me je to naopak, neboj :o)) az jsem nabyl dojmu ze se do tunelu nevejdem :o))))
diky, Monty, skoda, snad priste! :o)
Derfland: Rakovník je od Prahy coby kamenem dohodil...:-))))
nocleh....:-)) nóö.....v nejhorším se bude kalit do rána...:-))))
Lito: jen přijeď, dáš si nějaký tekutý lék a bude to v pořádku..:-)
bych to shrnul...vsici prijedte :o)))))
a HEZKY VANOCE!!
no přece že já tam nejdu :o))))
jenž včera to byl vtip a dnes asi už pravda...:o(((((
skoro nemluvim a antibiotika sem nasadila před chvílí :o((((
:o((
ale je teprv 23. to je jeste 6 dni, ty to zvladnes, ja ti budu porad opakovat ze ses zdrava ;o)))
Tak nějak nevím, neb jsem si poněkud narušil vazy v koleni a nemohu moc chodoti, ale přesto. Doufám, že se to nějak rozhýbe. Od fotbalu si dám na pár týdnů pokoj, tedy doufám, že ne navždy....pokusím se přibelhat se.
Tož též potvrzuji svou účast a zároveň prosím o zprávičku s bližšími informacemi.
Děkuji.
Funda
je mozne ze se objevim ve dvou
dabliku, přijedu a mám zájem číst :-)
...tak já bych tedy... pravděpodobně přijel.... a rád bych si poslechl... a viděl vás ... a tak...:-) .... a jak s případným noclehem, je nějak? do Jihlavy se z Rakovníku v noci dostává dost těžko...
clovrdik a hermit, viz zpravy :o)) jen prijedte!
co kdybych se taky přijel podívat na pár básníků?
(kachně: vidět mě dvakrát za měsíc... zvládneš to ? :)))) )
MAME TERMIN, ČAS A MÍSTO, tak čtěte :o)))
Beroun zdraví Rakovník i ostatní místa naší vlasti.
29. se uvidíme...!
Wopi a vezmeš mě s sebou???
když to pude, tak snad i jo
vzhledem k tomu ze hory padly a ja chci poznat jedna inkriminovana kasarna tak MOZNA se objevim...mozna....uvidim jaky budu mit spoje a ohlasy u doprovodu. rubiiinka
jo, JosTup, takovej jsem já :-)) hele, jeden den bys mohl obětovat, ne ? :-)) grrr :-))
neseď(r)te doma a hybaj do Rakovníka! :-))
mami, ja na tebe taky :o)))
rubinecicenko ty urcite prijedes, vid ;o)))) kasarna ukazu, s vykladem ;o))
a vsichni, sup sem! 29.12.2001
clo: nevím, rozhodnu se asi na rychlo a podle toho, jak to se mnou bude vypadat asi až ten den. nebo den předem.
ááááá.
(ku**a pi*a dr*t)
poslechnout si ti můžu i já??
No... nápad je to hezkej... to zas jo... i když teda přiznávám že bych jela spíš za lidmama než za poézií, páč jsem tak trochu barbar... :-) Uvidíme, jak to vyjde.:-)
TERMIN POTVRZEN NA 29.12.2001!!
tak vas vsechny srdecne zvu :o)))
pořád ještě nevím, jestli přijedu, ale snažím se... :o)))
nefim nefim....je to dost blízko Silvestra....dám včas vědět...pořád těch 50%..:o(
no, já se sice taky těším, ale jestli přijedu, to furt nevim.... ;-)
clo: ty seš ale... víš co s tebou... grrrrrr. zrovna se budu učit na debilní zkoušky a ty si rozmyslíš přijet na sraz... grrrr. to ti nedaruju!:o)))
dablik: mám to trošku z ruky...takže pardóóóóóóóón :o)
xamantha, neda se nic delat :o)
JosefTupy: hele ja mam taky zkousky!! nekecej a koukej prijet ;o)))
tak si porad myslim, ze jo.....a tesim se na vsechny :-)
Do Rakovníka to mám 13 km. Když bude auto v poradku tak snad přijedu...
Pájí, no to faaaakt nevim!!! prijeeed ;o)))
ICE, vyborne!
...tady by jeden čirej a zatím teoretickej zájem byl, ale potřeboval bych vědět co nejdřív přesně ten termín...(?)
potěšpánbu :o))) a to tu nejsem tak pozdě :o)))
zolli: ale jó, promineme....:-)
já to zapomněl natipovat...:-)))
*!
Tý brďo, rád bych přijel, ale v tý době budu někde na horách brousit sjezdovky :(
Rád se k Vám přidám.
Mám jen jednu malou otázku: kde budeme spinkati, budeme li.
Funda, nebudeme :o)))) popr. v objektu kde bude cteni, to se jeste domluvi...a radi te uvidime!
kafka, jasne, ty taky :o)) ale ja tohle psal vcera jeste driv nez mi Janis oznamila ze teda opravdu pojedes, jinak bych tu reklamu jeste prizivil o moznost sahnout si na zivou kafku ;o)))
clovrdik, neeeee, nic takovyho! tohle je takovy predbezny, pozvanky jsem slibil a poslu :o)) a urcite prijed!
Vaca, uvidis, prijedes a...bude to :o))
zolli a Asta, to je skoda...snad priste...
sakra, ja snad napisu prirucku jak vyhlasovat srazy a akce...
a nebo radsi ne... :)
Merle, jak to myslis???? :o))))
jezis kdo mi to tipnul?!?!
:o))))
Když bude zdraví, pojízdný auto a průjezdný silnice, tak JO.
Teda - jestli v Rakovníku nemáte nic proti plzeňákům ;-).
ráda já bych přiletím, pokud tomu nezbrání nečekané pověternostní překážky, že vystoupí i Artur R. ?
záhada mi je, proč to není ve srazech, akcích
Wopi, nemame, ani v nejmensim, nas Mea je taky napul plzenak :o)))
Wicana, bylo a neni, pac mi Wopi rek ze se opakuju, tak jsem se urazil a smazal to tamodtud :o)))) Arthur nevystoupi, musi prece zustat inkognito ;o)) ale jeho dila tam budou...
Wopi byl vždycky tolerantní :--)
dabliku, půjčím Arthurovi vlastní paruku, jestli tam budu, tak ať nedělá fóry
Wicana, uz je to ve srazech :o)) paruku? no ja mu reknu, ale nezarucuju :o))
jelito kopyto, a já se budu snažit přes Zimoděje zajistit průjezdný silnice, a přes Wiki zaručíme Wopiho zdraví :--)
jo a jestli mi to vyjde s hlidanim, tak sjem tak jak na koni :-)
..no tak já bych tedy taky možná asi neurčitě asi určitě ..nějak jako že jela...
a taky podepisuju kafku!..
(takže milá moje slečno už se nemůžeš vymlouvat )
:-)))))
*!*
přemluvte někdo arthura....
:-)
na Arthura zapomente, toho odepisuju :o)))
juuuu, maminkaaaa!! :o))
Janis a ty to mas povinny :o))))
na arthura těžko zapomínat...:-)))
povinný?.....:-)
ale ať jsou pěkně na nádraží seřazeni důchodci!
:-))))))
mno Rakovnik nejni az tak daleko....:o))..na padesat percent..bych se prijel kouknout...
když řeknu, že na 50 % nepřijedu, říkám to co Climaster :)
Náhodou, Wicano, já BYL vždy tolerantní :). Nemůžu za to, když si někdo vykládá jako netoleranci, že druhého zachraňuju před průšvihem anebo že si jemně dloubnu svým typickým kousavým humorem do ďáblíka.
:))
Ani nemůžu za to, že ďáblíka můj milý humor uráží.
Jojo, já tam asi nepřiletím,
mám tak trochu zaracha...
Moje (domácí) hlavní čarodějnice si mne bere s sebou jinam a tam se budemem muset mj. starat i o naši čarodějničku...
Škoda... Tak se tam mějte dobroučkatě!
░▒▓-_-▓▒░
Wopiiii, kdepak urazet, ne neeee :o))) urazit dablika nelze...leda nasilne teda... :o))
bracho, Clime, 50 percent je malo :o)))
podivej, aj Janis prijede ;o))) (dobrej reklamni tah, musim se pochvalit)
a duchodci budou, ja si tam stoupnu :o)))
a já!!!
já taky, ďáblíku, ne?
takže Climo! :))) aspoň 99 % :))
možná bych i přijel, uvidím jak se věci vivinou..
dabliku, žes mi neposlal avízo si snad nemám brát osobně a že bych teda přijel :-)
Lito: rozhodně musíš přiject!!!!!
a všichni ostatní....hergót, včera jsme o tom tak dlouho s rakovnickejma písmákama mluvili, organizovali a hlavně začali s fotodokumentací (kdo přijede...uvidí super dokonalý fotky rakovnickejch písmáků.....např.: Gast u kulečníku....Háma v tílku....Dablik při recitaci....:-))))) a další.....
takže neseďte doma a přijeďte, neorganizuju to sám pro sebe...
Wopi: jééé, tak známej písmák....musíš přiject..:-))))))
jen abys nebyl zklamanej...