Asi budu znit jako blazen, ale me to evokuje smrt... Vubec ne v negativni konotaci, nebo nejak tizive. Vnimam smrt proste asi dost jinak, nez je bezne a nebudu tu spamovat vysvetlovanim proc... Nepredpokladam ani, ze to bylo tak jako vykresleni smrti mysleno, ale i tak mi ji to pripomina a bavi me to... Dekuji. ;) S.F.
z takové bílé se rodí děti a měknou všechny ostré hrany...nový život, nové vztahy po odložení bílých rukavic, kde si už neberou servítky
žasnu co se tu všechno dozvídám...
mám to jako Metta - jen ne v bílém, ale v ostré žluté - než sebou seknu, všechno zežloutne a všemu zůstanou jen tenké černé kontury... :o) *t
Já jsem zase viděl žlutou myš s fialovejma nohama... to bude dobrý :)
Promiň Aleši, ve mne to vyvolalo strašáka velikého, a sice, že si již třetím rokem slibuji, že doma vymaluji...
Ale dílko kvalitní, zamyslím-li se. Skoro bych se až bál, že budu mít fóbii z bílé... a na nějaký čas odložím rekreaci v ps.l. :)
bílá je symbol čistoty, je to pěkný
Alešku, ochutnávka z tohoto tvého soudku je tak působivá, že mi měknou veškeré ostré hrany....
t*
Připomíná mi to Hrabalovu družku jak jela ve svatebním na těch lyžích. Ale tady asi nikdo Hrabala nečte a mi se nechce nic vysvětlovat
Imagine to je klasika a úžasná písnička, tvůj text zneklidňující*
Ale to si vůbec neodporuje, Aleši! Jsou přece snílci a jsou VYKLADAČI SNŮ :) Sni sladce!!!
puritan: no vida, a přitom úplně jasné to není ani mě :o) sny nejsou od toho, aby byly jasné...
néco podobného vídávám těsně před omdlením
Je to jasné jako facka, nechápu, co komu není - je to klenot, Aleši! Fakt.
Edvine, Edvine...
A jinak je ti dobře? ;-)
Působivé ***
ve mě Tvoje slova vyvolávají pocit nepolapitelné čistoty, asi si ten sen dovedu představit (samozřejmě po svém) - předměty nejsou zaostřené, kolem nich je světlo (nejspíš opakuji stále známou pravdu, bílá obsahuje všechny barvy) :-))
Edvine, vysvětlování a hledání obrazů je věcí čtenáře. Asi jsem ten sen zachytil nedostatečně, ale zkusil jsem to. Díky za přemýšlení...
Jsem z toho paf, a nevím, co si o tom mám myslit. Pokud to byl skutečný sen, pak na Tebe zjevně velice zapůsobil a Tys ho musel hodit do počítače, čili sem. Ale obávám se, že Tě Tvůj čtenář na té cestě do Tvého snu není pomocí pouze těchto slov schopen následovat. Stojím na samém prahu Tvého snu a dívám se na tu přízračnou bělobu nic nechápajícíma očima.
BTW, jaké je nebe? Kdo tam už byl? Ptal jsem se JP XXIII, co ho zrovna blahořečili, ale tak nějak mi nechce odpovědět. :-)
Dle sv. Jana jsou tam ulice ze zlata, a ten je žlutý, hradby bude mít z jaspisu, a ten je hned několikabarevný, atd. (Zjevení sv. Jana, kapitola 21.)
Pro mne je nebe hlavně zelené (lesy) a modré (moře).
Tvé "nebe" mi připomíná spíš pec krematoria.
Brrrr!
To jsem se vykecal!
:-)
hm...ako klip pesnicky...vsetko biele vratane Johna a Yoko, len laska ma vsetky farby :)
..já taky..až mě z té bílé bolí oči..)
takový těžký sen... to není legrace, tady se, zdá se mi, chystá operace?
no sen takový...opakem absolutní tmy je absolutní běloba...tak jsem si to představil :o)
..saakryš..aleši..co se ti to honí hlavou?