Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ ranních nálad
09. 05. 2011
6
16
1935
Autor
Floridor
Z ranních nálad
Zlatý koš
vysoko nad rybníkem
už se zase rozčesává
Hladina
něžně houpe
alespoň
jeho obraz
Dnes posnídám
S Renoirovými Veslaři
Z lahve
s kefírem
vlastní výroby
vyskakují
století pastevci
z Tibetu
(2011)
16 názorů
return-of-ca-2: díky za uznání a upozornění na překlep. Už je opraveno. F.
return-of-ca-2
10. 05. 2011
..."vsichni", chces-li, vztahuj na sebe, me vynech. Diky.
Blbnu, ovsem, ale ne z kazdyho blabolu, kterej sem kdo mrskne.
ja som zasa len reagovala asociáciou, ktorá mi sama vyplávala na povrch, dané spojenie obrazov, autorom preldožené mi proste nesadlo no ...
mrzí mě, že jste nepochopila....metafora není možná povedená, ale když může "vyskakovat Jim z láhve",tak mohou vyskakovat z lahve (obrazně řečeno) i pastevci...tak je to myšleno.
ale nechaj len tak kefír voľne položený na lavičke na dvore
a uvidíš, koľko v ňom bude mravcov :)
Ještě dodatek: houba co dělá z mléka kefír pochází z Tibetu, jiná z Kasvkazu. Žádná z horní, dolní...
Petrusha: vtipné,ale mj. mravenci se nedožívají 120 let a neumí dělat kefír...
Honzyk: člověk až žasne, jaké asociace politicky nevinně myšlený text povede...věru jsem nemyslel na nic z toho, co zde uvádíš, to je jen v tvé hlavě...všichni trochu z dneška blbneme.
miesto pastevcov som čítala že mravenci :)
asi by mi tam sedeli viacej, a kľudne by mohli byť len z dolnej hornej :)
Renoir, Tibet.... jeste chybi Kubisova, jeden prave reportovany psi utulek , par tyranych deti a mame to "cely" pekne v kostce:)...