Tak si říkám ty hovna mají fuckt někdy glanc |:-)
Praštěný odlehčený jo..taky sem měla pauzu..už mi z té sociologie hrabalo, tohle je úlevný, domácí, taky skorověda :)
Ty nezklameš. A to je dobře.
Brack tak ráda Tě vidím!!!
Pyramidální! Fantastické! Jásám spolu s rozesmátým hovnem :)
Ja jsem si zase jistej, ze nejakej silenej studovanej intelektual najde ten hlubokej smysl i tady. Dejou se veci, to by se jeden nekdy divil. A o Kafi radeji ani nemluv, lidi by se mohlo zacit ptat:))
Jde vidět, že sis nepřečetl mou intelektuálně nadupanou kritiku Měrky v poslední Kafi (blahé paměti). Tam bys poznal, že Měrka má i hlubší smysl. Tady si nejsem tak jistej.
Tu fotku bych celkem rad videl. Pripada mi totiz, ze si vymyslis nad ramec zdraveho rozumu. Za chvili budes srat, pardon psat, jako Merka. Totalni blaboly.
Jásající hovno mě odzbrojilo... :D
Tristan a Hajzolda. sem se překonal dnes.
jeeee dekuji pisu ted dalsi dil sousedky, ale de mi to jak lacnymu srani...
to je husťárna, nevím jestli filosofická... dejme tomu, že to je kvalitativní analýza ;) je to realistické, srozumitelné, uvěřitelné, živé! takové dobře přinasraté :) *
Ahóóój :+)))))
tě vítám zpět!
Chyběla jsi tady i jinde :-)))
Tak už žádný pauzy, to se nedělá, odpírat svým věrným fanouškům jejich pravidelnou dávku (hoven a emocí)! :-))
zis dekuju vam...
sem mela mensi pauzu...
poezie JE slátanina
to Petrarca si kápnul vína
Will Shakespeare pudingem se nacpal
a Li-Po s měsícem se schlastal
(co špitla Múza Shiller napsal...)
Tak vitaj po sto letech, hambatá
vím, od Tristana že se nechvátá...
Brakouši, konečně nějaká novinka od tebe. Už se mi stýskalo.
krásné, mluví mi to z hloubi duše
mým klientům voní nasrávačky na sto způsobů, ani nemusím koukat na jmenovky nebo na menu, příroda je pestrá...
Chudííínku...myslíme na Tebe...budeš ještě větší krasavice! ***
závěr v závorkách skvělej :O)))))))))))))) *
vítám tě kanalizační básnířko, už se stýskalo
Brakoušek, můj nejmilejší Brakoušek... ŽIJE!!! :-)
S rovnátky, bez Simpsonů, ale je tam hovno! Je to ona! :-)))
Doufám, že zas nezmizíš, stýskalo se mi!
..no konečněěěěě:o)))))))))))
..zatracená rovnátka..ať žije Trristan--do hajzlu s Bin Ladinem!!!!!
:))) Tristan je krásný jméno