Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekeď žehlím pánske košele
11. 12. 2001
10
0
2355
Autor
lubi
kým žehlím košele
(precíznymi ťahmi k spokojnosti môjho pána)
myslím na to
ako dávno
som sa nezachvela
naplnená nehou
ako pri tom krátkou okamihu
keď si na chvíľu
pritisol pery
na moje vlasy
myslím na to
znova a znova
a žehlím košele
v dlhom rade
bez konca
Hermit: ale to srdce tam nesedelo ani mne... a myslím si, že máš pravdu aj teraz, to slovíčko pánske tam vôbec nebude chýbať... tak ešte raz
nemysli si, že si dávam do niečoho len tak od niekoho kecať!!! :)
trochu feminizmu - nenásilného, nevtieravého - iný pohľad na celkom obyčajnú vec, pre Pánov (tvorstva).
Z tohto pohľadu to celkom beriem.
- lubi, kedy samostaná citová zbierka na Písmaku (a možno aj inde)?
T.
Á, cyklus "keď, keď, keď" :o)
V určitom smere mal hermit pravdu - ja by som tú báseň ukončila s "a žehlím košele pána" a bolo by všetko povedané...len dôraznejšie, bez okolkov :o) A viac by si ponechala na čitateľovi, ktorý cíti, že vzťah pána a lyrickej hrdinky nebude práve celkom v poriadku :o)
Inak skvelý štýl !! Nazývam to pre seba suchopárnosťou - konštatuješ a cítiť tam ľahko ironický podtón, hlavne v slove PÁN - skvele vystihuje podstatu priblému. Také krátke slovko :o)
prvé dva verše - supeer !!
Ešte kúsok a perfektne !! Táto viac ako predošlé !!
JO! :-)
a ještě budu rejpat - víš že by mi tam nevadilo dokonce ani vyhodit obě slovčíka "pánské"? ale to je detail, aby tak nějak řeč nestála.... ;-)
hele, lubi, a HLAVNĚ: nenech si do toho od nikoho kecat! ;-)
až na poslední verš je to moc hezké - ten závěr mi přijde trochu moc patetický.... nešlo by to bez tho tvého srdce? ono tam přece bude i tak, je v celé té básni......
tip a imho k výběru jen kousek...