Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUŽ SE VALÍ NOVÁ K.O.U.L.E číslo 79
Autor
sepotvkorunachstromu
ODBILA DVACÁTA HOOODINAA, CHVAL KAŽDÝ DUCH HOSPOOODINAA…
A JE TU, MÍ MILOVANÍ KOULAŘI 79. KOLO NAŠI KOULE!
TÉMA: ZAHRADNÍ TRPASLÍK V PUNTÍKATÝCH TRENÝRKÁCH
Předpokládám, že pravidla jsou všeobecně známá.
Přestaňte nadávat, co je to za debilní téma a že se na to nedá nic kloudného napsat! Zahýbejte mozkovnou a začněte psát hned, času moc nemáte.
Vkládat díla můžete do dvacáté hodiny zítřejšího dne, to je do 18.5.
Kdo to nestihne, má to blbý, může sice psát na toto krásné téma jako divý, ovšem naši prestižní soutěže se nezúčastní.
Forma libovolná.
Důležité upozornění: mořský koník je krásný tvor, jest mu proháněti se ve slaných vodách a nelítat jako nějaký splašený mustang po písmáku a hledat kdo co vložil!
TAKŽE SVÁ DÍLA VIDITELNĚ OZNAČTE LOGEM K.O.U.L.E A POŠLETE KONÍKOVI AVÍZO
může to být i KOULE, on už to koník pozná, není blbej.
Pokud máte zájem osvěžit si podrobná pravidla, lehká rada. Rozklikněte si logo, tam to všechno najdete a můžete zaníceně studovat.
Všem přeju múzu na krku. Vložila bych inspirační obrázek, jenže to furt neumím.