Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlbost s hvězdičkou XXIII.
06. 06. 2011
10
16
1853
Autor
MKbaby
Když rozpínal jsem jí knoflíček,
honilo se mi v hlavě,
zda skrz tenhle hmoty kousíček
chovám se rozpínavě...
16 názorů
Jarmila_Maršálová
26. 09. 2011aleš-novák
07. 06. 2011
konias: Však jsem také studiu této problematiky věnoval spoustu času, dokonce bez nároku na honorář :)
MDavy: A když mám chuť rozepínat knoflíčky, pomůže mi, když si budu opakovaně říkat, že jsem chlap? :)
Algena: Díky za návštěvu i za úsměvy :)
hehe....ve spojení s diskusí...prakticky dokonalý rozbor problematiky :-)
MDavy: Máš naprostou pravdu, pokud jde o ten otazník. Opět jsi mne utvrdila ve svém úžasném citu pro náš rodný jazyk :)
Pokud jde o to rozepínání - já jsem demokrat, ne násilník. A tak když je to nerozhodně, návrh nebyl schválen. Jak se stavíš k rozepínání ty? :)
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 06. 2011
Dle fysikálního principu akce a reakce reaguje kus oděvu na vnější pokus o rozpínání odmítavě, ovšem ještě častěji na tyto pokusy odmítavě reaguje tělěso v oděvu zahalené. Při vstřícném přístupu zahaleného tělěsa k procesu rozpínání má oděv smůlu a fysika mu nepomůže.
Z toho všeho vyplývá, že, fysika nefysika, záleží vždy na volbě vhodného nosiče rozepínaných oděvních součástí :)
rozpínat jí knoflíček je napínavé, tak jsi asi napjatý, rozpínavě se chová onen kus oděvu, jenž halí tu děvu, ne? :-)) */