Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlak
20. 06. 2011
5
12
1333
Autor
zon
Vyslali mě na cestu
vlakem narození
zas se tísním v chodbičce
v kupé místo není
neblahý mám tušení
divná zima je mi
na jízdence - vystoupit !
na planetě Zemi
tvrdej dopad na perón
co jsi chtěl - máš, brachu
seber si ten těžkej vak
otázek a strachů
Fakjú, zařvu do oblak
nejsem tady doma
počkám si na jinej vlak
narodím se znova
12 názorů
Ty jsi prostě jeden z těch ubožáků, co milujou jen toho v zrcadle. Je mi fuk, jak dlouho jsi tu, nejsem lstivý a buran už vůbec ne. Bohužel si tím zdaleka nejsem jistej u tebe. Spíš jsi mě o tom přesvědčil.
Pohled a definice jsou velmi subjektivní záležitost,
ty ty potřebuješ škatulky a pravidla stanovená jinými. Vlastní autonomie se evidentně lekáš. Budeš asi jeden z těch typů, co se bez svolení ani neuprdne na veřejných hajzlu.
Miroslawek
22. 06. 2011
Bohužel, přes všechnu snahu mi neříkáš, co bych už nevěděl a vše nasvědčuje tomu, že mi cosi nového sdělíš jen těžko. Obrať se na ty, kdo ti to budou žrát.
Jen na vysvětlenou, tohle je věc, kterou jsem našel sice teď, ale je psaná asi před dvanácti lety. Úmyslně jsem ji nepřepracovával, a dal jí sem v původní podobě:)
Miroslawek
22. 06. 2011
To Miroslawek. Asi bych to bral, tohle není žádný veledílo. A ty jsi hotovej F.X.Šalda. Když jsem si ale přečetl několik tvých výtvorů, je naopak zřejmé, že prd víš ty. V podstatě mělká, no snad ani ne poezie zabalená většinou v klišé. Myslím, že jsi ten poslední, kdo může někoho poučovat o vázaném verši. nebo dokonce o trocheji a jambu. Rytmus sedí, ty si taky sedni. Na prdel někam daleko ode mě.