Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŤukanie z jednej cely
23. 12. 1999
3
0
2166
Autor
ALOHA
Mám doživotie. Ako však utiecť,
keď moje väzenie nemá mreže,
cez ktoré by som sa prepiľovala,
okno, cez ktoré by som vyskočila,
alebo dvere, pod ktoré by som podliezla.
A už vôbec v ňom nie je nikto, kto by ma zastavil.
K tomu všetkému ma ešte môj spoluvezeň má rád!
+ ALOHA +
vyskočiť z vlastnej kože, z vlastného stavu mysle, z vlastného obmedzenia - ľa, taký útek sa ešte nikomu nepodaril! (Iba po nociach, snívajúc plávame v astrále a zdajú sa nám neskutočné veci, podklady pre neskoršie pocity déja vú...)
*Ťukanie z jednej cely: Takovou celu má v sobě snad každej člověk, jedinej dobrej recept je ten Bambulkin...jsi skvělá
m.
Neutíkej z ní, přeměň ji podle svých představ na tu nejsvobodnější místnost, bez pout a okovů, co na duši leží... A svého spoluvězně vem s sebou!:-)
Print *
Jsem na přistýlce. Pruhy v hlavě převlíkám do pyžama :-) venek mám slíbený na kauci..už brzy :-)
Jsem na přistýlce. Pruhy v hlavě převlíkám do pyžama :-) venek mám slíbený na kauci..už brzy :-)
AZALIN, ty asi nevieš, čo môj urobil.. A bohužiaľ majú tiež v rodine dlhovekosť.. :-)
ALOHA
ALOHA
Taky mně kdysi bolístky foukal kde kdo a kde co, jen ne máma... To si nestěžuju. Dnes už naopak.
Snad právě o to víc bych se bál...o lásku svého spoluvězně... Ne o svojí, o jeho...
Snad právě o to víc bych se bál...o lásku svého spoluvězně... Ne o svojí, o jeho...
A jeje, uz sem to asi pochopil, Ali, ale az na podruhe.. ;-) Myslim, ze dost zalezi na vyberu spoluvezne, co rikas? :-)
B.Ezejmenij
23. 12. 1999ééé totiž chtěl jsem říct... jo!
:)