Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNovinky na DVD
23. 07. 2011
15
33
3506
Autor
BigBivoj
Prožil jsem noc plnou
urputnýho nářku
když jsem včera konejšil
ve svém klíně
Annu proletářku
33 názorů
BigBivoj:
Nenene! Žádný budovatelský filmy atd!!!
Ve svém díle jasně uvádíš, kde A.P. útěchu hledala.
Že ji tam nenašla a pak celou noc naříkala, ovšem není její vina.
:-)
O něčem jiném:
23.07.2011 jsi mne vyzval, abych "to" přeložil. A co prosím? Jediné, co by se zde k překladu hodilo, je v "komentu" očividně rodilého Angličana pana BLUE-from-the-NIGHT, a sice výraz "we know".
Tento muž je učitelem angličtiny v jihomoavském městečku Vínov. Je skvělým učitelem angličtiny, ale mizerným studentem češtiny, a tak si vše, co kolem sebe slyší, foneticky přepisuje dle své mateřštiny. "Město Vínov" je tedy pro něj "the city of Weknow".
Zatím se ve svém komentáři omezil na uvedení místa, kde působí. Příště ovšem můžeme očekávat víc.
pustím ji pár budovatelských filmů nebo týdeníků, k tomu pár hitů jako kaťuša nebo příběh frontového šoféra a je svatý klid :)
Sebastiana
29. 07. 2011
"Já nehrozím ti kostelem
a kašlu na přetvářku,
teď postojím ti modelem
pro Annu Proletářku"
(Kryl)
To máš svatou pravdu, ale ta rubrika recenzí má dodatek i "neliterární", tak možná by bylo lepší to specifikovat přesněji a nebo přidat recenzi na "hudební či filmová", zvažuj to !
nevím,neznám
23. 07. 2011
octopus: chtěl jsem to tam chvilku nechat aby bylo vidno, už je to tam kde má byť :)
avox asi jo, ještě jsem se to nenaučil, nebylo kde
To víš kursy na VÚMLu jsem již nestihnul, byla revoluce :)
Diana:
Nevím jestli Majerová ale já se v noci budím zpocený strachem a obracím se až do rána hrůzou co zase najdu na pultech až si půjdu koupit do trafiky lístky na zlevněnou městskou dopravu
To bys šepotko žasla, co všechno v poslední době vychází na stříbřitých kotoučích, nestačím se divit ani já, a dá se to koupit všude v trafikách na nádražích, dokonce i v supermarketech
Jenom čekám jestli někdo vydá návod na přežití v současných podmínkách středoevropského státu.
sepotvkorunachstromu
23. 07. 2011jejdavilda
23. 07. 2011
Možná nám pomůže s tím někdo jiný, odborník na překlad namátkou... třeba půjde k tabuli... heartrate!