Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDovolená v Norsku
26. 07. 2011
3
16
1608
Autor
FAE BOMB
Dovolená v Norsku
Připlaval jsem z ostrova,
byl jsem plný olova.
Jak můj lékař praví,
ničí mi to zdraví.
Proto za ty strázně,
mám křížkový lázně!
16 názorů
nevadí mi to, nikomu se to nevysmívá, v Norsku se to nepublikuje a tady by tím snad nikdo osobně dotčen být neměl
jejdavilda: Původně jsem byl avizován; zřejmě abych se k dílu vyjádřil. Proto má předchozí noticka zde.
Zastávám názor, že dílo, ač mně osobně přijde spíše nevkusné, zde prostor zaslouží. Omezovat možnost publikace zdejší autorské tvorby dle míry vkusu či nevkusu, kterou někdo z nás dílu přisoudí, mi nepřijde prozíravé.
jejdavilda
16. 08. 2011aleš-novák
27. 07. 2011
Naprostý souhlas s Mettou.
Také ti věřím, že je právě tohle tvůj způsob vyrovnávání se s cizím neštěstím. Dobře si totiž pamatuji tvou reakci na Japonsko. Většina lidí však reaguje empaticky a cítí smutek při takovém neštěstí. Svými legráckami působíš pohoršení. Mohl by ses toho zdržet v zájmu slušnosti a ohleduplnosti.
to máš ve všem pravdu, ale účastníci toho masakru a pozůstalí asi takhle nevtipkují
tebou jmenovaní si dělají srandu ze své vlastní situace, bo jim to pomáhá - ale ty si děláš srandu z cizího neštěstí, a eště takhle brzo
jako projev soustrasti to nepůsobí, i když ti to věřím
Ani já nejsem rád, že k teroristickému činu došlo. Každej ovšem projevuje soustrast jinak. Oselští chovanci ústavu pro hluchoněmé například za oběti masakru drželi minutu s rukama v kapsách. Já dokážu na jakoukoliv tragédii reagovat pouze takhle. Ostatně tvrdí se, že nejvíc vtipů na tělesně postižený dělaj sami postižený a nejvíc vtipů vo koncentrácích vzniklo právě v koncentrácích. Dělat si legraci z vážnejch věcí je totiž jeden ze způsobů, jak se s nima vyrovnat.