Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVanocni nakup
Autor
Stevenson
Vánoèní nákup
Spokojena se svými vánoèními nákupy sedla do auta a pustila ventilátor na nejvyšší obrátky. Okénka rozmrzávala v tìch minus 25 Celsia jen pomalu a když se koneènì stala prùhledná
, mohla vidìt tu oblohu, nadýchanou snìhovými peøinami. To nejhorší má pøeci podle pøedpovìdi pøijít až v noci, øekla si, ale ve skuteènosti jí to pøiliš neuspokojilo. Tìch tøicet kilometrù po vìtrné dálnici se ve snìhové bouøi mùže pìknì protáhnout.. a pak mi to maso k veèeøi asi poøadnì nerozmrzne.Ještì ani nevyjela z ohromného parkovištì a jakoby nìkdo povolil závity u víèka na cukøence. Ani tím nápisem Výjezd z parkovištì si pøes zamlžené sklo a puštìné stíraèe nebyla pøíliš jistá.
Jen po pár minutách opatrné jízdy se viditelnost vzhledem k rychle ubývajícímu denní
mu svìtlu a spoustì padajícího snìhu stala prakticky neviditelností. Jen nezpanikaøit, pomyslela si a zároven¡ vzpomnìla na rady zkušenìjších místních rodákù.V nejhorším zastav, poèkej na snìhový pluh a zaøad¡ se za nìj.
Opatrnì najela až k okraji vozyovky, respektivì k tomu co za nìj považovala, zmírnila obrátky ventilátoru v už pøíiemnì protopeném autì, aby jeho hluk nerušil melodie modernì nahraných vánoèních koled z radia a s ulehèením si pøipomnìla, že má doma i víden¡ské párky a èerstvì upeèený chl
eba. Atmosféra v autì se stala témìø pophodovou a rozhodnì vánoèní.A tak, když se po ètvrthodinì opravdu objevil snìhový pluh pomyslela si, že ještì mohl alespon¡ pár minut poèkat.
Nastartovala auto a zaøadila se do stopy døíve, než ji mohla zmizet spoleènì s koncovými svìtly pluhu..
Jízda to byla pomalá .
Hlavnì, když nezabloudím a nesjedu nikde se silnice, utìšovala se po tøiètvrtìhodinì bezpeèné jízdy.A právì v té chvíli pluh zastavil, urostlý mladík obalený do vlnìné šály pøistoupil k jejímu okénku a zeptal se, zda
dáma nìco nepotøebuje. Vysvìtlila mu svoji situaci a rady zkušených, podle kterých se øídí..
OK lady, rád
že mohu pomoci, s úsmìvem pøisvìdèil mladík. Tak ted¡ jsme hotovi s Wallmartem a jedem na parkovištì Kauflandu……