Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZadlužená
Výběr: Lyryk
16. 12. 2001
11
0
3401
Autor
Beata
ZADLUŽENÁ
Dlužím
Spořitelně peníze
kamarádce Andersena
matce porod.
Obal mého srdce
vytepaný z ledu -
- dlužím lásku.
A dlužím
vzduchu kyslík
a Zemi život.
Jsem zadlužená
Rising_Star
28. 12. 2001
nejvíc se mi líbí první sloka, ta je taková syrová, pak to zklouzlo moc k filozofii :-)) ale jinak dobrý, máš fajn nápady :-)
clovrdik:
Obal mého srdce
vytepaný z ledu -
- dlužím lásku.
A dlužím
vzduchu kyslík
a Zemi život.
Jsem zadlužená
- co na tom sklouzava k filosofii?? prosim?
Beata: mě se to moc líbí, je to príma série :-))
Hřebík přímo na hlavičku jsi trefila. A kladívko tak akorát, žádný nepoměr, žádné zbytečnosti... Co se týče zadluženosti, to je velmi užitečný (bez té spořitelny samozřejmě) pocit, vzpomínám si na jednu povídku, kde autorovi někdo věnuje potřebný obnos s douškou, ať to vrátí někomu stejně potřebnému nebo tak nějak... aby jako dlužil všem a ten pocit ho nutil k dobru... Však ty to vrátíš.
*
urcite...kenny nauc se psat ale jinak souhlasim...krasne jednoduche a...zase krasne
Jen aby měli tví věřítelé dostatek trpělivosti. Třeba přistoupí na splátkový kalendář. TIP
pekne.. tak koukej platit.. nebo, jestli ty uroky zvladnes.. zadluzit se vic..)
Gastarbajtr
16. 12. 2001
Pregnantně vyjadřený záchvěv mysli. Ve chvíli kdy přicházel, stačilo počkat jen o krátký zlomek času déle na chvíli odpovědí, které konec konců vždy po otázkách musí následovat, neboď jsou to jen jejich rozdělené konce jednoho kruhu. Hezká práce Beato :-))
Když pomynu dluhy jako takové...........Jsi Mňam.....tedy Tvá tvorba..Típek :o)))