Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČudná Salome
Výběr: kafka, Print, Bix
17. 12. 2001
18
0
3010
Autor
Sýkorka
Neverná
ako kurtizána
láskou pomotaná
teším sa na Petra
miesto Jána
stínam jeho hlavu
Zvodná
ako Salome
príbehom podlomená
viac dieťa
ako žena
kráčam na popravu.
*
Som čudná Salome
čo príbeh splietla -
miesto Jána, hlava Petra?
ako kurtizána
láskou pomotaná
teším sa na Petra
miesto Jána
stínam jeho hlavu
Zvodná
ako Salome
príbehom podlomená
viac dieťa
ako žena
kráčam na popravu.
*
Som čudná Salome
čo príbeh splietla -
miesto Jána, hlava Petra?
Bixí, ani neviem, prečo sa sem dnes vraciam, ale - myslím, že Salome nestála o hlavy (lebo skutočná Salome chcela len tie a najlepšie bez tela), ale o niečo celkom iné...
MŤR.
:o)
áno, tie hlavy pre mňa boli dosť drsným prirovnaním, niečím vo forme trofeje...necítila som to tak...netúžila po ďalších
ale bezhlavosť na tom mala obrovský podiel........
Som bilbickým námetom...Salome o hlavy rozhodne stála...rozhodne stále stojí...
Toto je pekelná alegória, a zároveň jedno z najlepších, aké som čítala od Teba. Možno už preto, že tak veľmi rozumiem, možno preto, že sa stále o tom hovorí a hovoriť treba...
Ďakujem veľmi, sestrička, formálne sa na to vykašleme, dobre, nemôžem.
ďakujem za prológ a konštantné rezanie do srdca...
bibblické námety stále aktuálne aj 2000 rokov po. Vždy v novom duchu. Aj tentokrát!
T.
O hlavu som uz prisiel ... :o))
Prosim nebud na svoju Salome zla a nevycitaj jej. Zivot je prilis komplikovana zalezitost, nez aby sme vsetko spravili bez omylov. Je mi luto vsetkych hlav, ale najviac tej pribehom popletenej.
A este som zabudol ... naramne podarene dielko.
Počuj NoHead, ja by som jej to nikdy nevyčítala, to nie je o mojich pocitoch voči nej... Mám ju príliš rada. :o) Navyše som jej strašne podobná, aj ja som ... ale to by už bol iný príbeh. MTR.
Wiki+Wopi: Boli ste pre mňa krásnym prekvapením, aj ja som rada že sme sa stretli a ešte radšej že sa ešte určite stretneme! :o)
Kafka, Print: Vďaka :o))))))) toto ma vždy povzbudí :o)
Materula: No práve!!!!
Silvinka, to sa ti podarilo...nemám slov...teda!
...ako mám eŠte povedať, že sa mi dielko (celé!!!) páči?
*!
denis