Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se1712 A.D.
17. 12. 2001
5
0
2252
Autor
Beast
Čas v kruhu se točí jen šaty své střídá
láska a bolest i věčná bída.
A krvavé oči.
Jak růže v bodláčí v ostny trny své mění
divoký rej a sten po setmění.
Teď slzami smáčí.
V domě hledej tu zář v záplavě slov
než zub času navždycky zboří jeho krov.
Tvou tvář.
A krvavé oči teď slzami smáčí tvou tvář.
Líbí se mi moc pocit, který ve mě básnička vyvolává, vlastně ani nevím jestli líbí, ale je to pocit a o to jde, nejasný obraz smutku zabaleného v sítovce a on tou sítovkou prokapává všude kolem....
jinak mi nesedi třetí sloka básničky, nejde o slova, ale o melodii, skřípe mi to.....:)první moje kritika k tobě třeba jich bude víc:)
Cau lidi, tesi me, ze si to nekdo precetl a ze se tu zjevily i nejaky ty ohlasy (skvely ohlasy, chtel jsem rict). No, hned jak bude cas, propadnu asi zase honbe za kritikou (musim se priznat, ze hromadu veci jsem napsal jen proto, ze jsem se citil tak nejak sam a strasne me bavilo cist si pocity, ktery vyvolavaly moje splodiny v myslich jinych lidi).
Takze jeste jednou dik vsem a pozdravuju Kebu - to vis, ze vzpominam. Jak se vede?
pěknééééé ale jaksi taksi jsem nepochopil o čem píšeš a jinak tě zdraví keba...... asi si mě ještě vybavuješ...
Fluctuatio
06. 01. 2002
Psychopat: No jo, máš pravdu:-) Myslím si, že nejlepší na téhle "věci" je právě ten název - a víš, jak to vzniklo? Nevěděl jsem, jak to pojmenovat a bylo právě něco okolo čtvrt na šest:-) A to A.D.? To jen abych byl "zajímavej" a upoutal:-) Jinak to totiž znamená "po kristu":-)