To je úžasné... nejen ten cit a přístup k životu, ale ta báseň je nádherná. ne vždy se člověku povede dokonale vyjádřit to, co chce ***
!!!*
to je krasny a takovy nezny a tak...to se babicka ma :o)
a pak ten prolog, moje milovana basen...
krásne láskavý prístup...obdivujem...**
Bloncí, čtu to teprve teď, ale i když je dávno po vánocích, líbí se mi to moc. Máš dobré srdce, děvče, a na svém místě.
TIP
A já víííím, jak to dopadlo, heč!
nejsem schopen komplexnější kritiky, proto útržkovitě: ...krok můj rychlý – spěchám domů je hodně blbé... škoda žes nepodržela "kontra" i v posledním celku... nevím, asi mi taková ta povánoční "kocovina" nedovolí vstřebat Tvou věc..... promiň mi
m.
Vau!
:))))) Je to prostě... boží!!!
Díky.
silné...drtivý konec a celkem nečekaný...!* a zařazuju do klubu
je to tam... pro všechny, co se mnou sledujete "vývin události": děkuju. Jste skvělí.
24.12.2001 jsem se svou babičkou, které tady slibuju, že tenhle večer nebude ani chvilinku sama.
Blonculenko, Yezulenko, jste nádherně srdíčkovaté, a moc Vám za to děkuju a ♥
Krásná...! Něžná jak chmýříčka a přitom tolik podbarvená tvrdými tóny těch nejnezbytnějších a nejsložitějších skutečností...
*
... a nemohla bys být s ní, Bloncenko...?
Yeziiinka: je to tak těžký... já přece nemůžu vybírat mezi našima, co už mají jen mě nebo mezi babičkou... jdu jí požádat o ruku. V sobotu večer. Jdu požádat o to, aby mi podala ruku a šla se mnou...
Jasně, že ano! To musíš udělat a já Ti moc děkuju, že uděláš :)
Myslím, že to podstromečkování je ze všeho nejvíc záležitostí rodiny, lásky a sounáležitosti a jak tedy jinak na to, než sejít se všichni - Bloncinka, Emilka i rodiče - u toho jednoho stolu...?
Píšu to proto, že my si také bereme babičky na Vánoce k nám do pidibytečku už od té doby, co jsou samy... teď už s námi bude jen jedna, ale doma bychom ji nechat nemohli...
Krásného Ježíška!
Samozřejmě, každá jizvička, každá bolest nás učí - pokud jsme vnímaví - dozvědět se víc o světě, nemít přílišně zjednodušující názory, chápat svět v celé jeho šíři, být tolerantní, nevidět jen sebe... Pokud to ale někdo dovede i přesto, že má věkem do babičky ještě po čertech daleko, pak si to zaslouží uznání a dlouhotrvající potlesk. Ten potlesk patří Tobě, Bloncí...
Tohle je opravdu dobré...*!!!
Všem babičkám a dědečkům úsměv, a Bloncince za nádhernou básenku díky a veliký TIP!!! Máš krásnou duši, Bloncí...
Máš krásnou duši. Přeju ti hodně dobrýho.
to moje babička
ničí duše nemůže být tak hluboká a krásná, jako těch, kdo tu už tak dlouho žijí...