Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLegendoborec
27. 12. 1999
4
0
2618
Autor
Merle
Když šeromlhou bezvýrazně
tečou táhlé zlopohledy,
a běsoběsů děsorej se
za obavou odehrává,
pak seděšeně sesedneme
v kruhosahu plamenchvostů,
semačkaně se hřejeme.
Je čaronoc krutohravá!
Když temnolesem zábleskují
celoděsná strachoticha,
a hrůzočerné pařátosny
lepkavě lnou k lebkosti,
pak legendořeč o lidosnech
slabosrdce rozechvívá,
duchosíla rozprostře se
plnoslibem z pověsti.
...
A šumolesem k jinozemím
vibroletí ozvěnozvuk
silomocných slávoslov...
Legendy o Kapalíkovi!
*Legendoborec: hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ... no tak to je něco !!! --- vibroletí ozvěnozvuk --- přec jen to stálo za to, že obrozenci zachraňovali češtinu ... 8o)))
jo, a snoopy, já nemám s Jizerkama společnýho nic, laskavě nepouštěj to jméno (Boží?) z úst nadarmo... 8c)
m.
mike: nevím jakej mám styl... v týhle době jsem hodně zkoušel nový věci a prostě se nechal unášet momentálníma nápadama...
Fajn, hlavně to "Je čaronoc krutohravá!" mě úplně dostalo. Trochu to ale není tvůj styl.
teda vůbec nechápu jak si tuhletu slovoslátaninu mohl dát dohromady.......
jinak máš u mě TIP...
jinak máš u mě TIP...
:-| :-) :-b :-D ;-D !!! Legenda o Kapalíkovi! Na ten libosluchý básňotvar se nedá nic říct! Jenom kroutit hlavobřichem a bránicí! Jak tady platí sliby-chyby?
ADD. No je v tom opravdu cosi paskvilně krásného. Do psudo-dekadentně-romantického? extrému dovedený rys, který se objevuje v tvé tvorbě. TIP: Ivan Diviš, nedávno zesnulý, si s češtinou občas zapohrával velmi podobně (samozřejmě ne v takové šílené formě jako výše) !
bříza to vystihl -- děsně mi to připomnělo žvahlava
jen ta poslední sloka se mi moc nelíbí.. ale zbytek jsem si živě představoval.. jizerské prokletí : )
doufám, že sem dotyční zavítají..
jen ta poslední sloka se mi moc nelíbí.. ale zbytek jsem si živě představoval.. jizerské prokletí : )
doufám, že sem dotyční zavítají..
Vibroletí ozvěnozvuk...já tu asi umřu.
Víš, jak bolí smát se při záchvatech kašle?
Víš, jak bolí smát se při záchvatech kašle?
Tímto se řadíš před C.Lewise a hned za Vratiprsta Choromysla Krombožince Lilibínského. "Lebkost" je dokonalý slovo... :)
(tvé náznaky -LTŽK - nechci domýšlet...:)
(tvé náznaky -LTŽK - nechci domýšlet...:)
Jestli to nemělo být k smíchu, tak se omlouvám, ale lámu se jak stéblo trávy .-))))))takovej plnoslib z pověsti nebo krutohravá čaronoc, to je úžo!!!!
Tvé roztodivnoslova a komíhání zařnomyšlenek svědcí o tvé bezbřehofantasii... salute
Merle, ty borče bez ledu :-))))))))))) co dodat než že se trhám krovitě smíchy u pukání a v nastálém strachotichu běsozběžně bojím se cože z tebe hodlá vypadnuvše dalšího přibýti následností japnou :-))))))) Odnáším si tě na disku sebou nepřenosně :-) to se nedá nijak vymazat !!!!! Máš můj doživotní tip údělem každé volovině předně, kterou hodláš papírem sectít * vidličku a nůž přikládám u žravosti :-) rozechvěle siloumocí dušervoucí řkouci: Viva - coš v tym rodzaju podobnego zkapalňuju plnoslibem Kapalíkovi :-)))