Člověk tu pár dní není a už je v obsazení zmatek! Teď už vůbec nevím, kdo co hraje, jenom ti Alexandrovci jsou asi tutáč... ;o)
Tak rejžo, kde to vázne?! Já už rozdávám volňásky, Květoň posiluje a Tosca nacvičuje mávání!
Diana - možnost mávat svými haluzemi hned za tvým pařezem si velmi cením, to je velká čest. Myslím, že vytvoříme skvělou stylovou atmosféru pro sekání o zem. :o))))
Hlavně se neurážet. Tady nikdo nic nemyslí vážně a urážlivě už vůbec ne. Radši jdu pracovat...
Hanka pozor! Pařeza hraju já, mám pro to vrozené vlohy! Drž se své plačky NEBO!!!
Tosca - a můžeš se vlnit hned za mým pařezem. Až bude Květoň s někým flákat o zem, my budem u toho!
(Když po tom Norsko - nebo snad opánky? - tak touží, tak mají hned tři výše uvedené možnosti: Maxima Maximoviče Malenkyje, Čurila Papadajeviče Zabřichina a Pivkina Játroviče Chlastajeva. Každému co jeho jest).
Huráááá, přísahám na holej pupek, že do toho vložím celou svou osobnost a že takový křoví ještě ani svět, ani Národní divadlo nevidělo!!! :o)) (A Norsko ať se třeba zvencne!!!)
musim mrknut do mapy, nie je Norsko blizko Murmanska? Asi ne...
A co to vlastne mam za rolu? Plačku? V pondelok nastupujem do prace po dovolenke, to by sa vtedy celkom hodila premiera, zaplacem nad hromadou papierov:(
Aj pařez by bol zo mna dobry, tazko ma obist a prekrocit priam nemozne:)
Ale celkom mi je jedno, co budem, skvela zostava, uz chcem chodit na skusanie roli:)))
Nevadí, s Alexandrovci přibude nepochybně vodka. Moře vodky! Jako pařez nebudu muset abstinovat, že ne?
Doneslo se mi, že ho zabavil Pivkin Játrovič Chlastajev...
A já jsem si myslel, že jejich managerem je Čurina Popadajevič Zabřichin! Tak komu jsem ten galon vodky poslal?
Květoni, díky za oslovení Alexandrovců. Včera jsem jim poslala text a jejich generální šéf, generál Maxim Maximovič Malinkyj, mi okamžitě volal a prohlásil: "Toto dílo vysoce převyšuje vše, co jsme až doposud měli v repertoáru. Okamžitě rušíme všechny nasmlouvané koncerty a balíme na cestu do Čech."
dík za avi. jinak mi polibte prdel. sory, ale nevím, komu to píšu. nějaký chrabrý ťuhýk mi poslal avi. ještě jednou, sory všem. hluboce se omlouvám. těžké dny
Toscano, dobře, křoví je tvoje.
Diano, rejžíruju to já, anébrž normální člověk by od teho zdrhnul. A nejde o slivovici. Je to myslivec. Pokud máš ovšem absťák, není problém zajistit tekutý povzbuďovák... ;o)
Casting má pod palcem Yfča.
Ale počítej s tím, že premiéra se bude konat v pátek třináctého ledna v Murmansku. To je jediný víkend, kdy mají Alexandrovci volno.
sím sím, mohu též obdržet nějakou roli? když už ne toaleťáku, tak nějaké to křoví poblíž kulis?? Až by myslivcem seknul chtíč, tak bych se kapánek zakomíhala, aby bylo jasné, že to byla taková šleha, až se zvednul vítr...
Pozor na Dorotu! Chtěla by vyžrat ty nejlepší role! A Květoň zasahuje do scénáře. S kým nakonec flákne a kam je ve hvězdách! Téď už by to chtělo rejžu, aby ty primadony postavil do latě - a pohůnka může zpacifikovat také.
Toho pařeza beru - zatím (ta slivovice už je zadaná?)
Ty jo věneček...?!...to je samé lákadlo....možná bych mohla vystřihnout i dvojroli...bych se nechala ukrást a pak bych zase rychle vyprávěla dál....
Květoni, kdyby ti do premiéry něco vlezlo, můžeme pro sichr najmout nějakého dobrého judistu...
Diano, ještě je volnej vřes, hájovna a věneček. Ale nejlepší bude, když budeme spolu pařezit...
Yfčo, koukej puknout pýchou! Aby se na jedné ptákovině sešel stohlavý recitační sbor, ¨JZD, Alexandrovci a motorová pila a aby se zasloužilí Písmáci rvali o role, to tu snad ještě nebylo. Já chci také nějakou roličku, bééé - asi teda taky ten pařez, to mi sedělo.
To je ovšem jiná. S myslivcem fláknu bezevšeho třeba do kopřiv. A ještě mu od kamizoly utrhnu rukáv!
Doroto, chtíč mlátil s myslivcem! :o))
Tak moment! Lepou děvu bych ani blaťouchem neuhodil. Natož abych s ní fláknul o zem! Nemohl by být lepá děva třeba Marvin? Nebo ten srandovní (už nevím čeho) Pohůnek?
Počkat, na tu znásilněnou by se možná více hodila nějaká pěkná žena....teď mně napadlo, že někdo musí dělat vypravěče...a to jsem já! A já pak řeknu to "chtíč s ním o zem mlátil", a Květoň pak lepou děvou švihne o zem...jej já už se těším!
Já věděla, že tomu neodoláš!
Nu co, chtíč nechtíč - beru to.
Já bych vzala jeden z pařezů ("klopýtala přes pařezy")... Květoň by byl ideální představitel chtíče ("chtíč s ním o zem mlátil").
Plačku Hanka zvládne....a já bych dala jak myslivce, tak dívku co se jí v očích zračila budoucí slivovice.... a tu samozřejmě radši....myslivce seženu nějakého u nás na dědině...pěkně řízný originál...
Haničko, to je škoda. Zrovna jsme si s Dorotou říkaly, že by to chtělo ještě najmout pár profesionálních plaček... ;o)
recitator mozem byt i ja, len sa bojim, ze tak skvelemu dielu by som ublizila...a asi by som nedokazala udrzat vaznu fazonu...
Není zač, Doudo. Jsem ráda, že jsme tě oba (možná) rozesmáli... ;o)
Skvělý! A legrácky Yfči a Květoně v komentářích taky. Díky za zlepšení nálady. :@)))
Ale co by to bylo za život? T*
Yf - no uznej: není to hrozné Kalimerovo pero na zeleném klobouku? To je ale vedlejší : podstatná je bezohledná pecka mužské ješitnosti - a to na nejcitlivějším místě (:-D
Oldjerry, jsem z tvé poznámky kapku vedle, anébrž pero, které nosí myslivec na klobouku, neroste na dubu.
No tedy Oldjerry! Kalimero,:-))
Jinak je to bezva.T*
Choďte děvy samy pást,
čeho se hned bát,
Myslivec je dobrý chlast,
zkuste si ho dát.
Zhynula pro svoji hubu!
Řekla mu že péro
nemá vůbec jako z dubu,
spíš jak Kalimero
Proto hajný - žádné fraky
bum a ticho. Sebou sekla
nezahubili byste ji taky,
kdyby vám tohleto řekla?
Případně hledá v ptákovině kvality hodné Nobelovy ceny a potom si pižlá žíly rybičkou, když je nenajde... ;o)
Už? No, to to trvalo. Se železnou pravidelností se totiž pod každým zábavným dílem objeví někdo, kdo v ptákovině žádá více ptáků modré barvy.
Milý chlapče, neber to tak vážně. Tohle není kus propagující JZD, i když je to samozřejmě šílenost... ;o))
P.S. Film se jmenuje "Dovolená s Andělem".
hmm jako z Anděla na prázdninách - ROH hadr tady ------ šílený
s dedikací Květoňovi:
Jsem si to hbitě představila: Alexandrovci, kůrovec, buldozer, Yfča s mechem zarostlou onou... bohajehoooo, zajela jsem pod sesli :o))))))))))) *t (Květoň to taky udatně šperkoval)
já z vás zdochnem :)
pod řetězem, nad řetězem
ryl kúrovec s buldozerem
v pětiletém plánu
sežere pár lánú
nebude víc k lesu
spěchat myslivec :)))
No ta teda je a móc smutná
Takhle to vypadá, když se na jednom smetišti sejdou dva "chrliči krávovin". ;o) Kde jen jsem ten výraz četla? :o)
Kačabo, není to lepší, než když se pseudoitelektuálští frustráti hádají o krávovinách? Takhle se sice taky nic nevyřeší, ale člověk se aspoň zasměje.
Z těch komentářů by se dal sestavit zajímavej dialog. :o)))
S mechem na "ní", to je jisté
nebyla bys vítězem
k nohám se ti aktivisté
připoutají řetězem
Pěkně jsi mne vylekal, Květouši:
Nechci skončit někde v hlíně,
jsem u konce s dechem.
radši si to místo v klíně
nechám zarůst mechem!
Pagaňyňy - to nevadí, já umím pít i za dva!
Yfčo, na myslivce bacha:
Vtipem nebo silou
vždy přeřízne milou
když mu mužství schází
přeřízne ji v mlází
motorovou pilou
Zastavila bych se cestou od myslivce...
Paganini: Pivem bys mne neuctil, anébrž jsem abstinent. Avšak takovou menší večeři o deseti chodech bych klíďobrdně brala... ;o)
Tož, já k myslivcovi večer zaskočím.
Vezmu mikroskop a brýle na oči...
Kveton + Yfca: s vama bych sel hned na pivo! :-)
Neskoč mu na mysliveckou latinu
v gatích nemá kládu ale kratinu
žádná by mu dobrovolně nedala
v myslivně bys marně štěstí hledala
Myslivce nepotkáš, hochu. Už dávno sedí v lochu...
Ja z vas umru! :-) Skvela ptakovina i komentare pod ni! Az zase nekdy potkam v lese myslivce,tak se budu muset chechtat. :-)) tip
Tady jsme blázni všichni... ;o)
Postrachem pro cudné ženy
je myslivec nadržený...
V kalhotách má silné pnutí,
když je žena k nakousnutí.
Je horší než klíště:
udělá ti sviště...
Možná trpí za své hříchy z minula
i kdyby se s vilným lovcem minula
třeba někdy příště
chytila by klíště
na boreliózu by pak zhynula!
Chtěla jsem jít na houby, ale rozmyslela jsem si to. :o))
Kypré dívčí vnady bývaj hromosvodem,
s chlapem vilným dívčí tělo otřese.
Cudná děva vyrazí ven s doprovodem,
jenom nána běhá sama po lese.
Kááááááááá - linka by jí na náhrobku nekvetla
kdyby se byla s kozákama zapletla
papirosky, vodka, čaj a pohoda...
Teď je oběť úchylného nimroda!
Skvělé, já Ti snad ještě jeden tippřidím :-D
Skvělý nápad, Květoni! Stačí jen poslední sloku lehce upravit:
Do kolchozu nevstoupila,
že prej to jsou svině,
byla mladá, krásná, milá,
a teď hnije v hlíně.
Z tragédie poučení
můžete si vzíti:
kdyby pásla s kolchozníky
mohla ještě žíti!
Kdyby ta recitace mohla být s lehounkým ruským přízvukem, tak bych o někom věděl.
Dorotko, jsi-li štíhlé děvče mohu poskytnout rýč, pakliže jsi kypřejších tvarů, objednám na tu premiéru bagr... ;o)
Tak to bychom si nerozuměly. Proč myslíš, že bych si dávala práci s inscenací, dialogy, shnáněním a kultivováním zdivočelého sboru?! Abych pak vysněnou hlavní roli nechala někomu jinému? Promiň, ale má cesta rozvíjení nesobeckosti je teprve na začátku ;-D
"stohlavy recitacni sbor": se poseru z tebe jednou:D
Yfco, ja uz jsem to sem psal kdysi, jaky ty myslivci sou, jo: si predstav, ze jeden z nich dokonce(!!!), postrelil na posedu brzy rano prostitutku, kera tam zaslouzene odpocivala po nocni!(((..sileny!(..ze se strilej navzajem, no ok, jejich vec, ale TODLE!
jako starší kousek, ale slušne hutný :)))) teda
Tahle ptákovina je výsledkem zadání: napiš báseň, kde budou slova myslivec, les, mraky a studna. :o)
Ježkovyvoči se mnou to seklo! Geniální od prologu až k pointě. Tohle bych chtěla vidět nacvičené!!! :-)))*******
(Máš mě na svědomí, celý den se budu blbě pochechtávat)
Já si zamlouvám roli tý svedený a zamordovaný. -:)
Stohlavý...zkusím se zeptat u nás na bečkách, jinak bychom to odehráli jen s desetihlavým. Za to mám pravého myslivce...
Dorotko, samosébně. Ovšem nezapomeň, že k tomu potřebuješ stohlavý recitační sbor. Pokud ti budou chybět zanícení recitátoři, jdu do toho. ;o)
Krása, pokud bude příležitost, ráda bych ji někde sehrála. Mohu požádat o laskavé svolení autorky? *
no jo, zase jedna, co čte pravidla až posléze... stane se :-))
Jenomže tři roky stará a podle pravidel to prý má být čerstvý kousek, což jsem netušila... ;o)
teď jsem to četla v soutěžních dílech... škoda, pěkná je :-))
:DDD
kramářská píseň jak vyšitá
...to by se békalo po jarmarcích :)
Ze soutěže to stahuji, nepřečetla jsem si pravidla (tohle není okamžitá inspirace)...
Tak mne odhad nezklamal. Jako autora jsem tipoval buď Květoně, nebo tebe :)