Kaddáfího jistě netřeba litovat, už k vůli Lockerbie, ale k jásotu také není důvod. Dlouho to byl oficiální partner Západu a dnes všichni mluví o "rebelech" jako jednolitém celku, přitom od Číny po USA bude každý mezi nimi hledat právě "svého člověka"... Ještě to bude velmi zajímavé...
Magický datum to je, ale s tím sražením na kolena bych ještě počkal, situace není zdaleka jasná...
Tangens: Že oni to přišli k vůli Tobě :-))))
No jo dnes jsem tam měl bejt na srazu maturantů ale někdo musí makat i v noci jako já.
To, žes zažil tanky, Ti nezávidím, že ses osobně potkal s Krylem, jo...
Díky za vzpomínku, měj se,
Marek
Já si to moc dobře pamatuji Marku, tenkrát byla sobota, přijeli jsme z dovolený ze slovače, kde bylo tenkrát cvičení spojeneckých vojsk a ráno ve 4.hod/v neděli 21.8/ nám rozstříleli celnici na Cínovci, naši pohraničníci je nechtěli vpustit do země...
Karel tenkrát zpíval v klubu Radar, měl jsem možnost se s ním osobně seznámit/později/
Tangens, Bivoj: rád jsem Vás tu oba viděl, díky za komentáře.
Bivoji: v neděli...
no jo už v sobotu, sakra to letí, bylo nám dvanáct a Karel pěl dole v klubu...
Myotis: Díky a dobrou noc,
Marek
Osobně jsem ho nikdy nepoznal, vážím si jeho textů...
Kryla nějak extra neznam, ale ty texty, v tom se shodneme teda...
Kryla si velmi vážím, jeho textů, ony mají pořád co říci, až mě to někdy děsí...
Gringoo: Já chtěl holt toho Kryla vzpomenout,
díky,
Marek
krom vypůjčeného.. bratříčku zavírej vrátka
a rýmu zabezpečí - za bezpečí
je tohle dílo pro mne ..fenomenální ...Díky*
Moorgaan: I žiletkou ryl :-)))
Maceško: Věřím, myslím, že tam se lámala naděje a schopnost se nadchnout...
Mějte se a díky,
Marek
zdar chlape..co prohry na tvari?-mackals mackals?
mladí si to neumí představit, ale pro mne, která jsem to zažila, srpen znamená mnoho, hlavně úzkosti,nejistoty i bolesti .... T***
To nic, gordones: Díky oběma :-)))
Díky, Auguste, jsem rád, že Tě to místo oslovilo,
pěkný den,
Marek
Oslovilo mne zejména dvojverší:
"Čas nejde okrást ani splatit věny,
vždyť není něčí, plyne odnikud."
Nejenom za něj dávám tip.
Majkle (M. V., tuším), jsem rád, že Tě to zaujalo, díky za zastavení,
Marek
Honzyk, opánky, avox, Blade: díky Vám všem za nákuk a pár slov.
Avox: Já tehdy ještě nebyl, tak holt píšu, jak na mě působí, co o tom vím...
Jinak, vím, že to bylo o nadšení a víře, trpnost přišla potom, ono já ty srpny trochu propojuju, tehdejší - a dnešní - všimni si, že to není psané celé v minulém čase...
Mějte se,
Marek
jako báseň pěkná */ je asi moje chyba, že jednotlivé metafory nedovedu spojit s konkrétními prožitky z těch dnů... nebyla ta doba "trpná", nebyla...
.... zvlast posledni strofa(mlecnej zub!)...je teda supr, kurnik..!**