Ten pán z Norska nás musí mít všechny hrozně rád, když nám pouští takovou pěknou muziku od toho pána co už zpívá jen na deskách!
tys mi radil, abych se vdala, že pak budu v bezpečí? kde to žiješ :D
asi jsem se do toho zapletla :)
Otázkou je, jak na tomto serveru odlišit štěkot a kousání...
ono to může být jen zdání.. a psi, kteří štěkají, nekoušou
Ano. Také jsem povznesen.
Jen nevím, jestli heartrate v případě Márvina a Značkovací mašiny opravdu chrání slabé a bezmocné. Spíš bych řekl, že naopak. Hoši jsou docela ranaři.... :-))
No paráda! Lásky plnej Sípáček za chvilu bude. Aby to unesl!
f.l.věk není důležitý, když miluješ
ja bych chtela, aby na pismaku hodne lidi milovalo me,
Já miluju oranžovej tým, když na to přijde.
já miluju dítě na skleníku :-)
dívku, která se skrývá za nickem "textař od šárky vaňkové".
no co ti mám povídat, je nádherná! vlasy až na zem, těsné kožené džínsy, věčně roztřapené. mikina s rozparkem, na nohou svůdné mokasíny. a ty oči plné něhy!
Právě proto toho musíme využít dokud to jde, než to zakáže!
BigBivoj: o tých stravenkách v českých podmienkach nemá vôbec zmysel uvažovať. Pán Kalousek ich má v úmysle zdaniť :-)
Ale vy to vůbec nechápete!
Každý uživatel dostane za 30 tipů jednu stravenku
od admina a za 30 tipů bude malý výběr od nadřízeného kritika /sponzora/ tomu zaplatí každý stravenkou v té samé hodnotě a kritik postoupí stravenku nahoru ke svému nadřízenému adminovi, všichni budou spokojeni a stravenek bude pořád dost pro všechny!
Musím poslat grupáč všem, protože se tu všichni milujeme navzájem, nemám snad pravdu?
škoda očí pro takovouhle diskusi. kolik vám je? deset?
aha, dobře, zeptám se.
nooo, tao přece kařdí ví, že miluju Pavlíka a ne pana chrousta:D
Pavlik si udělal alternick a ted je to Petr
proč ho sháníš, myluješ ho ?
Růženko to opravdu nevím, musíš se zeptat v nějaké diskusi až ji zase nějakej žvanil založí!
jeee, pane Bivoji, to jako diš budeme tipi dávat, nebo dostávat?
o Pavlíkovi nevíte?
Já mám rád stravenky, prý je budou admini a kritici vyplácet od září za tipy a výběry!
já miluju Martyho Mcflye, i když je trochu menší než já, ale to důležité se skrývá uvnitř
já mám ráda Pavlíka, ale je nezvěstní!!!
Nevíte něgco gde bi moch bít?
Jen počkej, dá ti sem velkej fb palec a google+ a twitter, atp. a budeš moc milovat úplně všechny...
Já miluju Márvina a MM.
Bez nich by tu byla nuda.
I když babička mi vždycky říkávala: "Víc chlapů najednou nedělá dobrotu."
Tak si asi budu muset vybrat, ale nevím kterýho...
Já taky upe miluju, když mi svítí zpráva od někoho, to jsem štěstím bez sebe. .) A taky miluju tu svobodu slova tady, fakt jako.
Houby vykecám, jen to napíšu na hlavní stránku
Hej, co se stalo se Sípáčkem?
Já ti to řeknu a ty to vykecáš :P :)
feferonko, tajně se milovat smí, ale lépe, když mi to řekneš:-)
Já tady někoho miluju tajně. Smí se to?
Bych taky chtěl milovat Mar, ale netuěím co to je. Snad MěřeníARegulace
jó vlašáček a s rohlíčkem. to je na debatku. co na debatku, celou diskuzi
ja mam rada vlasak. skoda, ze na pismaku neni vlasak.
Pokud ke všemu ještě miluješ Norsko, ani tobě dnes nemohu nic vytknout
Jo, přesný, někoho blokovat mi taky jednu dobu přišlo fajn. Když pak třeba došel pod alternickem a rozjížděl další kolo. Ale to už nedělám. škoda že tu chybí funkce označit někoho, koho miluju. Postoje k ostatním užovatelům jsou řešeny pouze dichotomně - Oblíbený, Neoblíbený. Škoda. Snad to Dero rozšíří i o Milovaný/á.