Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBitva o kraj(in)ku
25. 08. 2011
4
15
1683
Autor
44710
.
Mysticky, Commendatore, jste v čarách:
ven
mnohem dál
a já uvnitř tápu při zemi
nedostává se mi dechu
ta pracně smontovaná konstrukce
k letu
odletí k čertu
Za účelem letu se promění,
zapře a je přenesena;
Odsunuta osobou voje-
vůdce
Odsunuta ven
za oknem rez a kal
a pěšák co obětoval kroky
je po bitvě
generál
v ní svůdce co krajky stíná
děl: Mysticky, Commendatore, jste v čarách...
.
15 názorů
DeadKennedys
13. 11. 2011DeadKennedys
13. 11. 2011DeadKennedys
12. 11. 2011
Hmmm, zase složitost... Pěkná, ale mám pocit, že tím, jak nerozumím, o něco přicházím, a cítím se trochu "konzumentsky" ošizený. Ale jestli Ti to takhle vychází samo od sebe, tak O.K., holt se budu muset víc snažit.
"za oknem rez a kal a pěšák co obětoval kroky je po bitvě generál" Za tohle T. Jinak není snadné se v tom vyznat, bůhví jak to že to drží po hromadě.
Gymnazistka
26. 08. 2011
tak v rámci sebereklamy doporučím i jiná dílka zde ku přečtení.. ne kvůli půl-tipu ale třeba si najdeš cestičku :-)
ty jo...nevim, do jistý míry se mi to moc líbí - je to místy krásně hravý a odlehčený...a člověk musí i maličko zapojit závity...ale celkově to je takový rozsekaný, nejsem si jistej jestli to úplně drží pohromadě....takže takovej půl-tip. Snad tím neurazim...
já se vrátím ještě, já tomu teď moc nerozumím, poněvadž je mooc velký vedro.:)
"del i děl" mělo být původně jakoby
ale protože čtenáři by mohli být zmateni a tak vůbec, tak teda tak a nejinak
díky Honzyku a feferonko za odvážný nákuk