Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seskica
Výběr: Bix
21. 12. 2001
17
0
2914
Autor
Pepo
výjav z lacného westernu:
typické narýchlo zbité steny
retušované prachom
uprostred veža s hodinami napoludnie
vybaví sa mi sused
ako sedí
na schodíku zahniezdený
so šúľkom kukurice
keď zaspáva
pozná na harmonike každú
melódiu
Je to moc krásné. Jako by to bylo o mém dedkovi, dobře a rád hrál na harmoniku...
Můj upřímný t*
Paci sa mi tato scena, je nesmierne farebna a pre mna a nase prostredie pomerne neobvykla...a nepride mi velmi lacna, lacny bol mozno ten western, ale nie Tvoje spracovanie...
Si tak trochu tiez maliarom...pekne cloveka uvedies do sceny a potom ho nechas, nech sa popasuje s myslienkou, ktoru si svojim obrazom vytvoril...
Kukurica a harmonika mi pridu klucove, nieco ako poznavacie znamenia...pri tychto slovach sa mi biju negativne aj pozitivne reakcie...bud prijemna ospalost poobede alebo rezignovanost, zivotna...
A ku podivu, tato dvojita interpretacia mi vobec neprekaza...
yúúúúúúú!
nakoľko som veľký fanda acid westernov
Leoneho, Peckinpaha a Eastwooda toto mi reže
Tip*
veľa premýšľam ... zbitý ... márňosťami ... zájdem na most ... pozrieť výjav ... zo starých časov ... zožltnuté prsty cigariet starca ... tabak je lepší ... vraví ... nezastaví sa ... nemá čas ... dnes je pomalo ... ponáhľaj sa!!!
čo ešte skrýva starý zošit ... caramel rozpitý do papierov ...
tak ich ukáž ... nech sa oblížem
so šúľkom kukurice!
téda, ako dlho som nevidel taký kvalitný obraz....hybaj na Pismáka aj som staršími dielkami!!!
Gastarbajtr
21. 12. 2001Astalavista
21. 12. 2001
pohotovost? to víš, čekal jsem za rohem, a kdo šel první, toho bim! po hlavě.... ;-))
Pravda; nie je bolí ako bolí. A keď teraz bolí, tak nebolí tak, ako by bolela, keby bolela za (dajme tomu) iných podmienok.
Ale pomaly bude žalúdok... bolieť od smiechu.