Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJam happening session - první veřejná zkouška souboru ZÁTORY
01. 09. 2011
0
17
2192
Autor
Bříza
děkuji za pozornost
17 názorů
bříza: děkuji za kvalitní nabídku, ale už jsem se slíbil u jedné dívky, takže mi prosím odpusť, že ti pro tentokrát dám vale :)
Tynicu - sehnal jsi ubytování ? Pokud Ti nebude vadit currymum a spacák, máš nocleh zajištěn.
brackenridge
03. 09. 2011Miroslawek
02. 09. 2011
Tohle je výzva ! Doufám, že mi tentokrát nikdo nebude chtít dát po tlamě :)
Přátelé, kdo mě ubytuje ?
to blackenridge: :)
donutit lidi udělat si sám a zaplatit za to - tomu se říkalo obchodní duch (dnes marketing)- a považuje se to dnes za ctnost, nikoli za podvod. A to není všechno: alkohol tam taky není grátis.
Ale jestli přineseš valchu, vzal bych nějaký prádlo - že bys mi to jako během produkce přemáchl - ať to neneseš zbytečně.
brackenridge
01. 09. 2011aleš-novák
01. 09. 2011brackenridge
01. 09. 2011Miroslawek
01. 09. 2011aleš-novák
01. 09. 2011
Ta Aleš - na vysvětlenou:
Vydání CD (remasterované staré nahrávky in memoriam) si na alternativním vydavatelství "Polí5" vydupali fanoušci - tedy přesněji vzato Viktorie Rybáková - básnířka a malířka z Chebu, se kterou jsem se osobně dosud nikdy nesetkal, neb je v jistém směru plachá. Vydavatel nás pak (u vidiny zisku) tajně přihlásil na Alternativu 2011 (24.listopad) - čímž členy souboru dokopal k obnovení zkoušek - které začínají právě 1.10. v Carpe Diem - za Vaší účasti (doufejme). Třeba tam potkáme nové členy souboru - člověk nikdy neví.
A kruci! Těším se na orgányZátory! Teď jen, aby mi do toho něco nevlezlo....