Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHm
20. 12. 2001
17
0
3474
Autor
hermit
Hm
Proč jsou na té střeše
zase důlky ve sněhu,
když tam byly už předevčírem?
Aha, to jsou ty stejné,
protože mezitím nesněžilo...
Ach, jaké mám
tady na balkónu bystré úvahy!
Teda Hermite, ale jedno mi fakt není jasný:
- Jsi na balkóně. DOBŘE
- Přemýšlíš. DOBŘE
- Je nasněžíno. DOBŘE
- Koukáš na střechu. ??? SAKRA, TY MÁŠ BALKÓN NAD STŘECHOU???
=> Nemáš-li, pak nevidíš ty důlky!
=> Máš-li, pak se podívej, zda se u toho přemýšlení nepotíš (či nepláčeš)! Mohly by to být stopy horkých a slaných kapek potu (nebo slz...).
░▒▓-_-▓▒░
I Hermiti mají své dny .... i když - osobně bych Jégrmajstr - nebo co ta reklama prodává za chlapský pití ... do úst nevzal ... a vzal-li bych, nepolkl - a pokl li bych ..... a od toho jsou ve sněhu ty důlky ....
Tohle já neposoudím, neboť jsem to nikdy nepil. Ale jestli je to něco jako Fernet, tak tím bych nepohrdl...
Gastarbajtr
21. 12. 2001
Cheche, ja som sa nad krasne hlbokou uvahou prijemne pobavila...take predsa vedieme vsetci:o)
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:o))..to se dá jednoduše vysvětlit..:o))))))...ne..:o)..tipnout se to ale nedá..:o)))..i když to má výtečnou myšlenku...teda jestli jí má..:o))))..mno /*/..:o))
..já jsem si to myslel..:o))..jo má..že dřív myslíš na nový, než na starý..:o))..to je dobrý ne?..:o))
Pepo, s nepřiměřenými reakcemi nutno počítat... i mé reakce jsou v duchu tohoto zákona mnohdy neppřiměřené....;-)
Pepo neprimeraný naozaj nejsem a znechucený maximálně těmi co se nenechají za žádných okolností znechutit. Ostatně ty jsi mne znechutil i přes moji nechuť ke znechucování.
* davová psychóza pod montgolfiérou ;o)
* pri všetkej úcte, tentokrát netip
* verejne priznávam, že slovo montgolfiéra nepatrí do mojeho slovníka, poradil hermit, ďakujem mu
:))) Jsi zlato :)
Uvažování na balkoně se, myslím, vždycky odvíjí zajímavým směrem...
já se ale musím přiznat, že naprostá většina těch mých říkaček tady jsou balkónovky :)))
hm
Proč mi ten systém
nenahlásil hermita
když ho mam hlídanýho?
Asi neni tak dobře hlídanej jako Kájínek nebo je to všechno jinak, před Vánocema se přece dějou různý zvláštní úkazy a nepochopitelný maličkosti.
No ano klidně si sedni.
ty už máš svoje odepsáno. Děkujeme. Klidně už to pověš na hřebik. A nebo jestli chceš opravdu něčeho dosáhnout, zkus být ještě trapnější. To už budeš nepřekonatelný.
Ó Světovládče.
kirkove, a ty mi taky můžeš víš co.... (nic ve zlým :-)))) ...a já furt zkouším bejt ještě trapnější a věř mi, pořád je co zlepšovat....;-))))
Miroslawek
20. 12. 2001
Na střeše důlky, ptáš se?
Od klokaního rozeklaného penisu!
Neb ti často ve velkých pumelenicích, značkují si tak cestu k žírným pláním vojtěšky a dutohlávky sobí. By se neztratili při návratu k hnízdu.