Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seohlédnutí za létem
21. 09. 2011
26
36
3421
Autor
aleš-novák
působí to možná
trochu jako legrace
chodit v sandálech
když teploměr
vyleze sotva na dvacet
je marné volat
vždyť ani neznám jméno
Léto nepřijde zpátky
nezatančíme prodlouženou
suchý list z ořechu
a cigáro
když už jsem trochu
pod parou
na konci září
začínám znovu čekat
na Jaro
36 názorů
PS: Proti Merlotu 2009 nemám jediné slovo protestu. Takže mohu-li, připojuji se ke skupince čekatelů u tebe na židličce. (Neboj, já už tomu pití moc nedám, spíš jen tak decentně ulíznu.) :o))
Takhle rozčekaných na jaro nás je při příchodu podzimu mnohem víc, mě nevyjímaje, Aleši. :o) *t
Kiwagamo´ag
23. 09. 2011blboun nejapný
23. 09. 2011
Nespěchej, ještě musí přijít Ježíšek. Ale jaro je nejhezčí. Když se nalejvaj pupence a sýkorky zpívají, sluníčko začíná hřát... a přicházejí složenky za roční vyúčtování za plyn, elektřinu atd...
ja chodim jeste porad v sandalech .. od prvniho dubna ... jsou to tytez s kterymi jsem pred rokem tapala po Spanelsku :)
aleš-novák
22. 09. 2011
Vlastně každé roční i životní období je unikátní. Nebo jsi snad zažil jediný den, který by byl navlas stejný jako některý jiný? Já ne. I když - to záleží na úhlu pohledu, ale i na naší vnímavosti.
Je tomu stejně jako s celým lidským životem - má takový smysl, jaký mu dáme.
BTW - odvěká otázka o smyslu života už někdy byla předmětem Tvých zdejších úvah? Jestli ne, tak snad by bylo načase.
aleš-novák
22. 09. 2011
Upnout se na teplá roční období je jako tesknit za ztraceným mládím. Naštěstí se jaro zase vrátí a ta doba čekání na ně není tak zoufalá.
Osvojil jsem si snad moudřejší životní filosofii - hledám krásu v každém ročním i životním období.
Smím doporučit?
jejdavilda
21. 09. 2011
To jsme se teda sešli. A ještě navíc piju nealkoholické pivo. Tak dobrou noc.
aleš-novák
21. 09. 2011aleš-novák
21. 09. 2011
krasne vie byt kazde rocne obdobie, ci aspon jeho kusky -farebna jesen s babim letom, trblietavymi pavucinami,sustanim listia pod nohami,
biela zima s vonou z kominov, tesenim sa na Vianoce, kedy sme aspon na chvilku detmi, po nich jarne slniecko, cerstva zelen, pupavy, podbele, kratke nohavice a leto:)
A to já ne, já miluju tohle barevný období a užívám si ho, protože voní a nezpůsobuje alergii:)
aleš-novák
21. 09. 2011aleš-novák
21. 09. 2011
hm, to je moje oblíbená odrůda, ale koukám, mělo by si to jaro pospíšit, no raději se poohlédnu také po nějakých vinných zásobách :-))
aleš-novák
21. 09. 2011
Alegna neviem, aleš nás varuje pred dlhým čakaním, tak neviem...či nás chce odradiť alebo to s nami vydrží rád :-)
nestrachujte se děti
čas tak rychle letí
než opadá listnáč dub
udělá jaro dupy dup
(počkám ráda s Vámi, tedy jestli můžu :-))