Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte severtigo jinak
24. 09. 2011
11
20
1053
Autor
Jiří
už jsem se viděl mnohokrát mrtev
nač myslíš myšino v díře svý, když ti výhled z okna vyplňují kočičí chlupy?
Hlava se mi houpá sem tam bim bam.
Rozhrkaná stará židlička na které pod jehlou supí gramofon.
aaaaaaaaaaaaa křičím při pádu ze skály, pak se vzbudím a ty ležíš vedle mě a zase lehce chrápeš.
Mrňata už spí, dám si jedno uklidňující neaolkopivo, zavřu dveře na dvůr a jdu si lehnout k tobě na kraj útesu.
20 názorů
Marcela.K.
07. 10. 2011sepotvkorunachstromu
05. 10. 2011
tvou diagnozu už znám nějakej čtvrtek, stačí se dívat a číst, takže: udržuj svou ledničku...tedy skryšičku plnou když ti kdokoliv začne den tím "popelem" ....
Pozdravuj Jáchyma, troubo V.Baumane, a nebreč porád
,,kazdej mame jinej zivot a jinak zarizenej, zeo...a ze se ti to nepozdava, to neni ani ten muj nejmensi problem.(ty b y l y ..nemam pravdu?--))...ale kdyby te to melo trapit, vice se doctes v cyklu povidek na webu ""Život s diagnózou---František Růžička.
Jojo, zivot nebejva jen par keru za barakem, zeny za pultem a prasklej mic z leta, rikalava na Silvestra , ale vzdycky, nase babicka: nikdy jsme se nedozvedeli proc a nikdo se ji na to taky nezeptal, ale sem se to, ,myslim., docela hodi-...D---.cau---
Honzyku, Fr., stáváš se dost přečteným, promiň s leukemií, tuhle to byly elektrošoky takže blázinec, do toho kokain, nějak se mi to nepozdává hošku. ale to nic...
p.s. a s tou akutni myleoidni leukemii jsem to fakt do konce(dikybohu) nedotah...trosku jiny kafe--(
jo a taky jsi to nikdá nedotáhl, nemachruj! někde si psal jak to je na světě fajn a že jsi změnil názor a strašně se ti tady líbí.
Závrať - vertigo - skála pád ve snu - ááááá - a pak se vzbudíš a nic, někde jsem slyšel nebo četl nevím, že když to překousneš a v tom snu dopadneš, už se nevzbudíš, zkoušel jsi to takhle? nevzbudit se, dopdanout až na dno...
nevim, co maj radky do cineni se stejmnojemnny uzasnym Hitchck. filmem...(?)... no, ja mam k radkum asi jinakej vztah, protoze trikrat jsem uz na ceste na druhej breh byl...a skoro ho dosah...
Prečítala som viac krát. Zvláštne obrazy... a je ich tak veľa, hoci slov je málo. Veľmi vydarené