Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSetkání po letech aneb můj vděk patří Vám, drahé spolužačky
26. 09. 2011
35
48
3069
Autor
jejdavilda
Ve dvaceti Vámi zhrdnou
v přiléhavé blůzce
po letech JEN rysy ztvrdnou
při náhodné schůzce.
Zralý věk toť krása boží
odmítl mě zástup slečen
čtyřícítky jsem se dožil
když je potkám jsem jim vděčen.
48 názorů
Máš pravdu merx. je to obtížný a dotěrný hmyz, proto byl vyjmut jako vzor z pravidel dle pravidla
"pracoval jsi celý život, neotravuj a zmiz"
Kóza má za komolení třídenní banán, snad ji bude v chlívku chutnat.
Garay: já v domobraně nikdy ani nebyla, takže zbraně skládat na hromadu nemusím... :o)))
Hele, kózo, komolíš mi nick a to je na Písmáku trestné. Zeptej se Bivoje ABCDEEF a důchodce, či důchodkyně dneškem vyjmuli z pravidel. Je to teď sprostý slovo :o)
Teprve teď mi tak nějak dochází, že obětí domlouvané něžné fysické likvidace mám možná být já. Vždyť jsem toho tolik neřekl! Ba, dá se dokonce říci, že jsem neřekl nic, protože jsem to jen napsal :) Ale myslel jsem to upřímně :)
Slečna metaxa chce říci jen to, že my holky nebudeme důchodkyně ale podle vzoru soudce Hrdobce, důchodce.
Já jak blbě vidím a senilním, tak jsem to nejspíš přes zhrdnutí blbě pochopila... Takže přstávám hrdnout a hluboce se omlouvám autorovi, za veškerá nedopatření.
Holky, které se chtěli přidat.... odvolávám domobranu :D
jejdavilda
27. 09. 2011
Já ti ani nevím - viz. -> Hrdobce (podstatné jméno, mužský rod, vzor soudce) značí hrdého člověka, hrdopýška :o)
jejdavilda
27. 09. 2011jejdavilda
27. 09. 2011
Jejdo, přísahám na podzim za oknem, že tě taky tlouct nebudu... a doufám, že mi za to bude "nahoře" připsán jeden červenej puntík k dobru! :o))) (To je vyčuranost, co???)
jejdavilda
26. 09. 2011jejdavilda
26. 09. 2011
u té první sloky - z čistě fyziologického hlediska je to ovšem spíše naopak - zhrdlé pod bluzou jsou spíše v tom pokročilejším věku.
Správně my, mladé, svěží, krásné dívky přece oceňujeme jen hloubku vašich mužských duší.
Obzvlášť při pohledu na ty bohaté dědky s dětmi v kojeneckém věku mě to dojímá :o))
Garay: Je všeobecně známo, proč si ženy nad 40 nechtějí hrát na schovávanou. Důvod je přece prostý - nikdo by je nehledal :)
Marcela.K.
26. 09. 2011
muži prý nestárnou... pořád si něco namlouvají, nejdřív spolužačky a potom to, že nestárnou :-)))
Moc hezky jsi to napsal. Nechces se na oplátku juknout na muj Maturitní sraz?
Květoň Zahájský
26. 09. 2011nevím,neznám
26. 09. 2011
Tak tohle čtu v pravou chvíli! Dnes totiž odjíždím na pomaturitní sraz správně vyzbrojena tvou poezií a MK baby komentářem :-))))*
brackenridge
26. 09. 2011
Jejdíku, tohle je svatá pravda - i když v podstatě smutná, když jsem na třídním srazu viděla ty, co platily za třídní krasavice, taky mě až přešla hrůza... :o))))) *t
Když jsem zkoumal dívčí půlky,
občas kopnut byl jsem v kulky.
Dnes už zanedbávám vědu,
věnuji se jen svým vředům...
:)