Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStrach
29. 12. 1999
2
0
2110
Autor
Kovi
Učím se zapomenout tenhle svět
a prostopášný život.
V ústraní čekám až přejde bouře
nenávisti jednoho organismu k druhému.
Pak teprve opustím svou nedobytnou schránku.
Nový_Stařec
10. 09. 2005
tohle jsem psala před pěti lety... a jelikož věřžím na změny a užívám si jich plnými doušky, už tak nesmýšlím... ale ty básně mám stejně ráda - je to kus mě...
Milá Kovi, díky za návštěvu! Tvoje myšlenky vycházejí z pocitů, které prožívají všichni Tví kritici také, a také o nich píší. Takže v tom nevidím nic, v čem by si měla něco začít dělat.
A narozdíl od veselé Bibši si nemyslím, že dáváš najevo rezignaci !
Ulity? - Cha, cha, cha šneci! Kampak se schováte?
Tvoje vyjádření je deprimující, ale není falešné. Kdo nezná faleš , nepodlehne. Máš můj TIP za pravdu.
A narozdíl od veselé Bibši si nemyslím, že dáváš najevo rezignaci !
Ulity? - Cha, cha, cha šneci! Kampak se schováte?
Tvoje vyjádření je deprimující, ale není falešné. Kdo nezná faleš , nepodlehne. Máš můj TIP za pravdu.
Tento svět není špatný, stojí za zapamatování, nevládne mu nenávist, jen dočasný nezájem a sobectví. Jestli se všichni stáhneme do svých ulit, tak se to nikdy nezmění, jen prohloubí. Kovi, názorově nemůžu souhlasit s tvojí rezignací. Není to řešení. Co takhle s tím spíš začít něco dělat?
Svět je nádherná škola, pamatuj. A navíc - jaký si to uděláš, takový to máš.