Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Derrick zasahuje dvje
07. 10. 2011
33
31
1730
Autor
Květoň Zahájský
31 názorů
Květoň Zahájský
21. 10. 2011dítě_na_skleníku
21. 10. 2011
Vypadá to, že mafie písmáku se právě probrala;)
Nikdo neví, kdy a kde si vyřídí účty...
těším se na koňskou hlavu v posteli:D
Je to výborné. Len tam chýba pás. To vieš, na prvom obrázku je kolt. A ten býva prokletě nízko u pasu :))
sepotvkorunachstromu
10. 10. 2011Květoň Zahájský
09. 10. 2011jejdavilda
08. 10. 2011aleš-novák
08. 10. 2011
avox - v jedné diskusi se už probíraly černé puntíky a ty jsi to, myslím, měla docela promyšlené. Já bych navrhovala ještě plusy nebo lépe kytičky za následováníhodné činy. Tak by Písmák konečně vládl metodou cukru a biče, která je - a to si přiznejme - zatím nepřekonaná. :-)))
"ale, přiznám se celkem ochotně - remcal bych já lépe, kdybych byl Marvinem?"
:))))))
Tak to mě tedy upřímně rozesmálo, Květoňku. Je to pravda, každý žijeme svůj život, jak nejlépe umíme a každý jsme jedineční právě v té naší roli.
Nejlépe remcat umí skutečně jen Marvin, protože se do toho vkládá celou svou duší. Vše ostatní by bylo jen neplnohodnotným plagiátem...
Tvůj nenapodobitelný humor by byl zas nerozlousknutelným oříškem pro Marvina.
ohavný zločinče (jak hluboko jsi klesl, že musíš hledat vzrušení ve zločinění!), víš, že šíření poplašných zpráv je trestné? Ale stejně by to chtělo nějakou písmáckou tabuli hanby, aby byl přehled, kdo je zrovna odejit a kdy se má stavět slavobrána pro jeho návrat... :-))
Teď ses vykroutil jako had - hladce a elegantně, jak to umíš jen ty. Ale stejně bys měl otevřít nějakou diskusi, aby byla sr..legrace!
Květoň Zahájský
08. 10. 2011
Kdyby měl Písmák nějakou vlastní modlitebnu se zvonicí, musel by tamní zvon zvonit BIN - BAN :)
Co jsme se toho navyhlíželi! A pak, až se dočkáme, diskuse povedeš ty?!? :-)***
Něžný_debil
07. 10. 2011jejdavilda
07. 10. 2011Květoň Zahájský
07. 10. 2011blboun nejapný
07. 10. 2011
No na to, že jsem měla asi 6 avi, za kterými jsem našla jen lapidární sdělení, že požadované dílo nebylo objeveno, tak bych zvolala: Heurééééka!!! Konečně se podařilo! :o))) *t