Díky, Ferry, za zastavení a komentář. Mám radost, že se Ti toto líbilo i že ses zúčastnila soutěže,
měj se pěkně,
Marek
Raduji se, že vítěz není vyhlášen - jak jsem už napsala T.K., zúčastnila jsem se jen, abych přitáhla další účastníky soutěže. Shelley by rotoval v hrobě, že jsem nerespektovala jeho volný verš a neměla dost času dát překladu stoprocentní hlavu a patu. Takže smažme krásné originály, jež, žel, případné zájemce dost nechytily a těšme se na pondělní zadání.
Hezkou neděličku !!! :)
Muamarku, ty máš přebásnění moc hezké.
Heartrate: Ani nevíš, jak moc si cením, že tohle jsi napsala právě Ty. Tebe beru jako překladatelský fenomén, mám radost :-))
Mrzí mě, že nezkusilo víc lidí, mě jsi výběrem tématu potěšila.
Pak krásný víkend,
Marek
jé Marku, já vůbec nezaregistrovala, žes to přeložil, proč to Johann nezařadil? Super, člověče, to se ti mimořádně povedlo!!!
Jiří, moc si toho vážím, díky,
Marek
Vím jak obtížně se dělá překlad díla, jehož česká verze je obecně známa. Tím je to větší výzva. A podařilo se!!
***
To jo, člověk má před tím respekt - ale chuť zvítězila :-))
A pro T.K. - můžeš to lípnout pod soutěž jako nesoutěžní?
Dík moc. Snad se lidi zapojí...
Ruf: Tu poslední Tvou poznámku jsem nějak nerozluštil...
Každopádně dobrou noc :-))
Chápu, také mám verzi Kubišové pod kůží, hlavně ten hlas...
Ruf: Díky
Mějte se pěkně,
Marek
Jsem trochu ovlivněna verzí od Marty Kubišové, tedy těžko hodnotit, neboť ..
Alegna, koloušek: Díky, mám z vašich reakcí radost :-))
Aleši, tak to mě mrzí, to bych s tím býval ještě počkal...
Zkus to po svém, tohle je nesoutěžní, v zájmu celé soutěže T.K. je, aby to lidi zkoušeli a bavili se tím...
Jinak dík a měj se,
Marek
Podle mě je těžké napsat to jinak, protože všichni známe verzi Kubišové. Tobě se to povedlo.T*
hrál sis hezky :-), zdařilý výsledek
ach jo, odradilo mě to od vlastního překladu. seš prostě dobrej, no :o)
BN, Bivoj, Augustus: Díky za zastavení :-))
Bivoji: Zpíval jsem si to, neměl by být problém...
...celá ta strofa je nějaká...
jdu si naladit kytaru, otevřít okno a pivo
a zkusím si zavzpomínat s tvým textem
ale běda ti, jestli mi to nevyjde do rytmu :))
Na této písni jsem vyrůstal na základní škole. I když někteří spolužáci to četli "Hej, Žide!"
...moje oblíbená,kdys.Překlad neřeším*
(ty čekáš,až nškdO bude ji pět???)
Srozumeni, maceška: To mě těší, mějte se hezky:-))
Taky mám tuhle písničku moc ráda a líbí se mi i Tvá....**
Ještě že to nenazpívala Čurdová :-)))) Dík a měj se :-)))
Evo, weleno - díky oběma a krásné sny :-))
moc pěkný text, Muamarku*
Diana: Tohle je má oblíbená v podání Kubišové, líbí se mi moc i ta česká slova, co tam jsou. Byla to pro mě výzva hrát si, tak jsem si hrál:-))
Pak dobrou noc,
měj se pěkně,
Marek
Tak rychle a tak skvěle?!***