Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídka měsíce - Září 11 - Hlasování
13. 10. 2011
0
14
2916
Autor
Tragicus
Za měsíc září roku 2011 byla na Povídku měsíce nominována následující díla:
Bludičky | nezaměstnaný | 2011-09-16 | Nominace - 011_09 | |
Bratr Kuba | Parsifal | 2011-09-29 | Nominace - 011_09 | |
Rozdělat... | fly.through | 2011-09-29 | Nominace - 011_09 | |
Vtip | Danny | 2011-09-08 | Nominace - 011_09 |
Pište své komentáře u děl a hlasujte zde s případným komentářem a označením vážné kritiky, popř. pouze hlasujte zde s nutným komentářem (a rovněž s označením vážné kritiky), pro jedno (jeden bod) až tři (1, 2 a 3 body) díla. Hlasování bude skončeno o půlnoci z 19. na 20. října 2011.
Další podrobnosti v klubu Povídka měsíce.
14 názorů
1. fly.through
2. Parsifal
fly má o něco lepší styl, Parsifal je víc učesaný, ale zase tím méně zajímavý. Obě povídky mají trochu problém s gradací atd., ale méně mi to vadí u fly, je to asi tou Parsifalovou ukecaností. Ale jinak obě věci celkem fajn.
Vtípek je vtípek. Příjemné zpestření, ale nehodnotím. A Bludičky mě umrtvily zvoleným jazykem. To fakt ne. Ani z legrace. Hluboká puberta. Hustý voe:))))
Serazuji, bez nadseni, asi jako bych serazoval tri nijak zvlast hezke zeny, od te, ktere bych se branil nejmene.
1. Parsifal
2. fly.through
3. nezaměstnaný
1 - Bludičky.
jasně, forma za moc nestojí (nicméně funguje), ale líbí se mi ucelenost příběhu, že táhne a nezasekává se: docela fajn mi přijde i definování postav, které se chovaj divně - protože jsou v podstatě normální.
BG, zrejme, v zime se to ale urcite dozene. :)
bbb: K zapocitani hlasovani je potreba komentar k vybranemu dilu. Bud u nej nebo tady.
1. fly.through: Rozdělat...
2. Parsifal: Bratr Kuba
3. nezaměstnaný: Bludičky
Více u povídek. Nejpovedenější se mi zdá dílo fly.through, kde mě kromě příběhu zaujal i styl.
1. Bludičky - nezaměstnaný
Dobře napsané, dobrá pointa.
2. Rozdělat - fly.through
Dobře odvedená práce.
3. Vtip - Danny
Na povídku sice moc krátký, spíš miniatura, ale tentokrát není moc z čeho vybírat, takže třetí místo.