Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUčíme se prvouku
21. 10. 2011
9
22
2300
Autor
FAE BOMB
Učíme se prvouku
Kdo mi, děti, popíše,
jak ulovit slepýše?
To je snadný, přece...
Utopim ho v řece!
Pak jsem pravil soudružce:
Napřed mu dám po držce!!!
Do tlamy mu nacpu trenky,
zabalim ho do drátěnky.
Pak ho narvu do sudu,
srát se s nim moc nebudu.
Jak jest v kraji dobrym zvykem,
skončí někde pod Orlíkem...
Za tohle ti Pepíčku,
píšu velkou jedničku!
22 názorů
kolik ještě hadích básní slepíš,
když pomáhá ti při tom slepýš? :o))) *t (absolutní rým, ten miluju!)
néé, ono se opravdu Sikorskimu ta prezentace prvního prototypu moc nepovedla .. byla to taková narychlo svařená konstrukce z trubek, ze která čučel motor, oba rotory a Sikorski sám seděl na bedně, mezi nohama knipl a měl co dělat, aby to celé neschrastlo .-) .. kurňa někde na netu to je, nemůžu to najít...
ale dyť já vííím, néé.. srranda .. čo by bolo, keby mal Žižka guľomet .. :-)
(ale stejně bolševici dostanou přes prdel! .-)
((( ..se traduje historka, že když Sikorski někdy v půlce ´30 let předváděl svůj prototyp, tak jeden vysoký armádní důstojník prohlásil: "Vznese se to, lítá to do všech stran a dozadu, ale dopředu ne. Je to k ničemu!" .-)) )
Top tam ropou, tu máš! A na laserem naváděný protitankový střely si ještě pár desítek let počkej... A první pokusnej vrtulník vzlítnul někdy krátce před WW II.
zateplit letní?? to bych byl blbá! Jednak bych musel nechat zasklít terasy, druhak nechat vybourat do nosných zdí komíny na krby a třeťak si tam nechat zavést eletriku a plyn.. a víš Ty, co to dneska stojí? A ty oplétačky s ČEZem?? A co by na to řekli památkáři???
Nene. To raději investuji do nákupu zbraní na obranu zimního - vybuduji opevněná kulometná hnízda, předsunuté dělostřelecké palebné posty, síť katakomb s nejmodernějším militárně-technickým zázemím, kobky na odpal laserem naváděných raketových střel, z prvního nádvoří se stane vrtulníková základna.. další podrobnosti z důvodů utajení samozřejmě neuvedu.
To by bylo, aby ta horda šílených polointeligentních bolševiků vybavená mausrovkama z roku 1892, hnaná pouze hladem, vodkou a lidovými komisaři, kteří do nich pálí zezadu, tentokrát nedostala řádně na prdel, jen co se patří!!
:-)
Květoň Zahájský
21. 10. 2011
Nebo si ten letní zateplit. Možná na to sám sobě schválíš i nějakou dotaci...
teď???? v letním je včil kosa jak prase.. to raději ten zimní opevním a budu hezky v teple vzdorovat útokům band zdivočelých bolševiků, než bych sice v klidu, ale v mrazu chcípnul! .-)
ale to vížejo že budu dycky říkat, že to je Tvoje báfniška!! to je přecik samozřejmé .-)
A navíc.. nechci mít žádné oplétačky s au au aurourou .)
tuhle se naučím nazpaměť a budu ji dávat k dobru, když bude příležitost, neb to je přímo čítankový kousek .. nemáš-li nic proti??