velmi francouzské, a velmi poetické .-) Před časem jsem tě přestal číst, protože ačkoliv jsi nadaný, tak jsi žil z minulosti. Tohle je jiné a příjemně nové, okouzlujícím způsobem prosté.
*
znám tvé básně. Dokážeš zachytit atmosféru, člověk je na chvíli s tebou i tebou a jsou to básně muže. Mám je ráda. Moc.
Ale vinďo - nereaguj! jsou lidi, kteří o vývoji moderní poezie čtou, ale nevědí, co to je. Funkčně použitý vulgarizmek je kořením verše a nikoli chybou. To by si puristicky ladění kritici měli uvědomit dřív, než začnou poučovat autory, jimž nesahají ani k penisu. Čte se to fajn a dává to představu o prostředí i lidech. Těším se na další
"ujedu ze Záhrobí
s pelotonem čertů za prdelí"
rým, že jo.. moje motivace k vulgarismu byla čistě jeseninovská :)
díky že to čtete, vždycky s odstupem zapomenu co věcnýho odepsat, to je jedno, jako autor mám zjevně štěstí na čtenářstvo a vážím si toho, šulini jsou patrný kontrastně.. něžnou progresivní rudou prolínačku do neděle přeju, proněkdy salut :)
v těch místech to celkem znám...
skvělá jízda
T***
Marcelko - bylo mi to fakt! divné, ale trochu to tak vypadalo (:-D - já tě neznám - jsem odkázán na to, co píšeš
Oldjerry, Ty si opravdu myslíš, že to nevím?
Marcelko - to nebyl rozbor Marcely - to bylo neakcentované upozornění, že i poezie se vyvíjí. Neruda a Vrchlický zůstanou velikány, ale poezie je už trošku jinde
(:-D
Oldjerry, ale já se nezlobím. Jen jsem napsala svůj názor: To snad můžu...
Vindal ví, že ho čtu a není to poprvé, co jsem se mu u jeho textů vyjádřila v podobném duchu. Myslím, že kvůli mým pocitům jinak psát nebude...
Mimochodem dala jsem mu za báseň tip...takže je zbytečné tu rozebírat mě.
Co se berga týká, na blbosti nereaguji.
Milá Marcelo K. Ano, můj problém začíná v okamžiku, kdy se někdo začne stavět do role jakéhosi arbitra čistoty poetického jazyka. Abychom si rozuměli: je mi úplně u zadnice, jestli se tvé estetické já pohoršuje nad prdelí, dělohou a kdoví čím ještě, ale to vše jen do okamžiku, než začneš své mínění téměř návodným způsobem podsouvat autorovi.
Že ty neužíváš vulgarismy, že zřejmě uráží tvé estetické cítění? A co má být? Proč by měla být vindalova báseň bez PRDELE hezčí. KURVA proč? ÷)) Autor asi nejlíp ví, proč se vyjádřil tak a ne onak. Podle mého jím zvolená exprese zdůrazní ten pohyb, který celý text prostupuje, "nakopne" báseň směrem k pointě.
Mohl bych "blábolit" ještě dál, ale... ach jo! ÷))
Vindale - paráda - jako bych jel s tebou, akorát nohy mne nebolí (:-D
Marcelko to se můžeš zlobit, ale v dnešní poezii je zcela normální funkční vulgarizmek. Samozřejmě nesmí být samoúčelný a tu se naskytá otázka - co se komu bude ještě zdát funkční a co ne. To si musí každý vyřešit sám. Pravdu má berg alespoň v tom, že nejsi dostatečně orientovaná v dnešní tvorbě a jejích aspektech.
Kam všude nás, Vindale, ejště zavedeš. Trochu mě udivuje, že se ti při tvé pověstné prscovní morálce podařilo na výlet ušetřit. Sle ono to asi nebude tak drahé. Děkujeme ti. potká-li tě osud jiných rozervaných básníků, zachyť ho pro youtube. T
Bergu, když už si mě bereš do úst, nebylo by od věci, poslat avizo a pokud máš nějaký problém, tak se napřed zamysli, než začneš blábolit nesmysly.
Ty té své femme fatale neunikneš asi nikde ve světě, viď? No nešť. *
krása. těžko říct, zná česká poezie takovou estetizaci byciklu? mluvíš o svém kole opravdu s láskou
"s pelotonem čertů za za zády" by mi navodilo docela stejnou představu, ale i tak je fajn, některé jednotlivosti až moc fajn :-)) */
A Marcela K. si zřejmě dala závazek plnit funkci strážkyně spisovné češtiny na Písmáku.
Ach jo. ÷))
Něco bych někde trošku upravila, ale vlastně to není špatný.
No jo...a přitom i bez toho pelotonu by to bylo hezký...vlastně hezčí.
Sis dal závazek? Do každé básně narvat alespoň jeden vulgarismus?
Ty ty svý texty sypeš jak čert pytel do kotle, ale mušim říct, že i tenhle mě bavil.
Místa jako: s pelotonem čertů za prdelí ujedu všemu, popř. slunce se přelévá do moře jako med mi přijdou dobrý až na zvězdočku. *