jak jinak než tip, moc se u tebe bavím! :-) *
I můj šuplík je prázdný, problém je, že hlava k tomu také nemá daleko :D *t
Chachá, závidím upřímně tomu, komu se má v šuplíku co hádat!
Zdar a sílu!
J.Š.
...až se tvá setká s mou a vymění si písmenka,
vznikne list vytržený z knihy pravd ***
Taková surovost, pustit je mezi kritiky, hanba*
super:)*
Skoda, ze moje supliky su prazdne:(
Ty mi tak kjááááásně řikáš,jenom ty,to je jako když mě drbeš na zádech,jéééé,vrním :))))
:).Di..aleg..hanako..dík..holky..)))
..to mě nesmírně těší..Davku..))
..nostalgiku..joo..přesně..)))
..jsou jako ti autoři, žárlivé, uhádané a ješitné.
:o)
Jani!To se ti fakt povedlo!Úžasný!Okamžitě dávám do šuplíku-teda do Oblíbenejch! :) T/O
Ta se ti teda povedla, šep :-) *
..jak to???..tážu se..
..sou tvé básně tak hodné..nebo jsi je vypustila?
:))
ja mam v supliku ticho:(
t
..jj..chudák:))
..však se zas něco nasbírá..řekla bych..))
šuplík se nesmí vypráznit najednou
to je potom pohroma a nikomu to neprospěje
chudák šuplík, vždyť on tím žil
..nemám tolik šuplíků..)))
Tak jim udělaj oddělené ložnice. jako ve škole. Rozsadil bych je, ať se nehádaj.
..avox..no já nevím..nejsem si jistá..)))
..díííky..seb..))
Šepotko, krásná , a hnedka si ji půjčím na čtení****
fakt dětem? neber jim iluze :-)) */
:o))) ještě že netrpěli klaustrofobíí:)))
Slůvko ŠUPLÍK se mi "váže" k jedné historce. Jenže té by děti nerozuměly. Okamžitě mi při vyslovení tohoto slova vybaví kamarád, dnes starosta malé obce. Mně se slovo šuplík vůbec nehodí k těm výše popsaným nádherným básním, co jsou, budou a byly v psacím stole (ani slovo zásuvka se mi nehodí..). Muselo se v dobách minulých chodit na vojnu i jako tzv. záložáci. On, v té době učitel, šel během školního roku - jak jinak! na pár týdnů jako "záložák" bránit vlast do nedaleké posádky od bydliště. Když jsme za něj odučili jeho několikatýdenní výuku a on se vrátil, bylo nám to líto. Protože toto suplování bylo placené. Stát byl štědrý kvůli vojně.Za suplování výuky kolegyně, která byla doma s nemocným dítětem - to se neplatilo nic! Ptala jsem se ho, co tam dělal, jak nás bránil před nepřítelem. Odpověděl mi, že šuplík.???? Měli tam prý takové patrové postele, které se zasunovali pod sebe. Nepochopila jsem jak, ale to není důležité. Oni se po snídani odebrali do postele - myslel tím oni-ZÁLOŽÁCI - a zasunuli se. Dělali šuplík.
Jinak půvabné. Půvabná představa.
opouštím poezii a odcházím k próze všedního dne - predko se gotowalo (tak klávesnice mě zlobí)
Vidíš! A to jsi podstatně mladší! Než budeš jak já, tak toho taky hodně stihneš! :-)))
..ne e..u nás o umělce hned tak nezakopneš..)))
..ačkoliv..někteří teda umělci byli..:)))
..třeba.... aaach:))))
Myslela jsem, že jsi na tom stejně! :-))
..se nehádám..jen koukám..))))
A ne snad? Za ty roky :-)))
..žárovečko..intimně?..hohoooo:))))
..dííík..Tartaro..)))
Tím se netrap - znáš umělce! :-))) Zopár ich intímne poznám :-)))
..hehe..díky..ty jsi ale rychlík..))
skvostné, nádherné téma...*****