Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVážená redakce...
01. 11. 2011
27
54
3073
Autor
FAE BOMB
Vážená redakce...
Já se straním dívek,
páč mám doma chlívek,
snad mi váš list poradí...
Pomoci Vám může,
zvát si domů muže.
Těm ten bordel nevadí!
54 názorů
Ti byli spíše pravidelnými zákazníky s VIP permanentkou a speciální množstevní slevou na extra služby...
aleš-novák
03. 11. 2011
Na gymplu mi třídní profesor řikal, že jsem bordelář. Mě, počestnému majiteli veřejného domu! Kam ten svět spěje... :-(
aleš-novák
03. 11. 2011
velmi dobré téma, bez zbytečného sladkobolného sentimentu,věcné ze života, příjemná forma *t
jejdavilda
02. 11. 2011
sep: Pozvi si mě domů a budu na tom bordelu pracovat jen za byt a stravu... :-))
sepotvkorunachstromu
01. 11. 2011
sep: Volná živnost- poradenské služby v oblasti racionálního zabordelařování bytových prostor?
8: Takhle to normálně funguje. Zhruba víš, ve který vrstvě bordelu co najdeš. Problém ovšem nastane, když něco potřebuješ najít rychle. Pak si ty vrstvy bordelu pomícháš a nastane v tom bordelu chaos... :-(
sepotvkorunachstromu
01. 11. 2011
A pak, že se straníš žen...
Když jsi pěkně nakvašen,
tak se ti stát může,
že vyletíš z kůže.
8hanka: Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos. (A proto když si udělám ve věcech pořádek, tak pak nemůžu nic najít, kdežto v chaosu se orientuju spolehlivě.) :o)))))
Umem svým se tasím,
zejména když kvasím!
To i ony ženy,
bejvaj' koženy...
No tak vidíš, Bombíku,
máš to všechno v malíku,
dívek plný dům,
ocení tvůj um.:-)
Dívky vdavek chtivé,
makaj' jako divé,
když vzadu tam v sadu,
dělám marmeládu...
Mám jen radu jedinou,
děvy sexu chtivé
určitě ti prominou
to, že žiješ v chlívě.
T*
Bombi, já znám taky jednoho takovýho - a je chytrej, hodnej, mluví a chová se slušně, nikdo by to do něho neřekl, drží se zpátky a je sám. Kdybych ho neznala, tak bych měla stejný názor jako ty s tím tankem. Ale tohoto člověka si musím vážit.
Nekonečnáhanka: Proto mám rád šachy. Tam se to nakonec vymlátí všechno. Pěchota na bodáky, boční střelba sniperů, překvapivej útok jízdy, palebná podpora dělostřelectva na věžích... "Člověče, nezlob se!" fakt nemůžou hrát lidi chytrý. Pak to totiž nemá konec... Teda vyjma případu, kdy se jdou dva lidi vychcat a na hajzlu spolu uzavřou kartel...
blboun nejapný
01. 11. 2011
vraj tato osmicka sa cita ako nekonecno, aspon tak mi napisal jeden...:)
chlapov si sice pozyvat mozem, ale nechcem, pretoze ich treba obskakovat alebo pustit do kuchyne - v oboch pripadoch po nich ostane este vacsi neporiadok nez som mala povodne , ktory by som mala upratovat ja.
O Clovece mi ani nevrav, neznasam tu hru, takmer by som Ta podozrievala, ze si bol jeden z hracov, co ma neustale vyhadzoval pred domcekom
pohanka (či jak se čte ta vosmička): Ty jseš v těžký pohodičce, páč ty si domů chlapy zvát můžeš, ale pro mě je to, v této stále ještě konzervativní společnosti, tak trošku problém... Na VŠ kolejích jsem to řešil kompromisem. Na svůj zabordelařenej pokoj jsem zval borce i baby a kalili jsme tam svařák. Jo a jednou jsme tam asi šest hodin vkuse pařili na linu uprostřed místnosti "Člověče, nezlob se!" Furt jednu partii. Ve čtyři ráno jsme to zasekli. Pouze dva lidi měli jednu figurku v "domečku"... :-)))
Tos: Nejlepší na tohle byl dneska už neexistující časopis Hrom. Půlka zpráv tam byla pravdivá, jakože třeba červený víno je léčivý, a druhá půlka naprostý kraviny. Například, že vědci konečně vobjevili mimozemskou civilizaci a ještě podstatně větší debility. Pár výtisků se mi náhodně dostalo do rukou. Hlupáci si to kupovali a pak nad tim "přemejšleli". Jakože "Tohle je pravda, to už jsem někde četla, ale tohle už si asi vymysleli. To se mi moc nezdá. A tohle už pravda asi nebude, protože aby pětiletý dítě učilo na univerzitě? No kdyby bylo hodně chytrý, ale stejně je to nepravděpodobný..." Hlupákům dávala ona ještě hloupější tiskovina pocit určité mentální převahy. Něco ve smyslu: "Ty lidi jsou blbý, že tomu všemu věřej', co se tam píše, to já..." Zatimco mi po přečtení časopisu pro ženy sice vstávaj' vlasy, tak z tohodle jsem blil. Jako emetikum však dobré. Jen mě děsí, že lidi, co si tohle kupujou, maj' hlasovací právo a spolurozhodujou vo osudu země!
*****autorovi
*****autorovi za diskusiu
*****ostatnym diskutujucim
kto vlastne som, ked mam doma permanentny neporiadok?
Ale najdem, co potrebujem:)
Tebou zmiňované "čtivo" je velmi vhodné, když potřebuješ vyresetovat mozek (např. dcera si cosi takového kupuje tak 1x za půl roku, když má za sebou hooodně těžkou zkoušku na VŠ)... :o))) *t
aleš-novák
01. 11. 2011
a-n: V Německu se svýho času používal zubní Flak. Chránilo to Vaše zuby před spojeneckým bombardováním...
japný: Doufám, že si je k sobě nezveš?! Já osobně bych si vo teplouše nevopřel ani tank!
aleš-novák
01. 11. 2011blboun nejapný
01. 11. 2011
Básnička je fajn a ten tvůj první komentář bys měl vydat jako miniaturu prozaickou... Za týden jdu k zubaři, jak se jmenuje ten časopis? :-))
Děkuji všem za přečtení.
Diabolka: Musíš taky někdy zajít do podhradí. Je jasný, že v tvojí společenský vrstvě nikdo takový blbosti nečte. :-)
chytrák japný: Tomu se řiká maximální lenost. Než abych si uklidil, to radši budu teplej!
Kvítko: Jsem myslel, že jseš drsňák a zuby se ti nekazej'. Stačí žrát jenom maso, po kterym neklesne PH ve Vašich ústech, kdy začíná kyselý útok na Vaše zuby, páč v tom neni prakticky žádnej cukr. Proto po každém jídle použijte jako ústní vodu destilát 40%+. Kouření způsobuje zubní plak, který ochrání zubní sklovinu až na 24 hodin. Žvýkání tabáku bez cukru doporučují čtyři z pěti zubních lékařů!
Květoň Zahájský
01. 11. 2011blboun nejapný
01. 11. 2011
Tak to ti podepíšu! :-)***
A z těch tiskovin se mi taky ježí vlasy. Já bych chtěla vidět aspoň jednoho/jednu, která si ty kraviny kupuje a čte...
V holičství se mi dostala do ruky jakási intelektuálně laciná tiskovina. Dokonce mám podezření, že to byl časopis pro ženy. Jedna z rubrik se jmenovala "Sexuální poradna". Ze stupidních dotazů "našich čtenářů" mi vstávaly vlasy na hlavě. Zpětně uvažuju, jestli v tom neni podlej záměr, totiž dávat podobný časopisy do holičství. Naježený vlasy se lepší stříhaj'...