Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMerlotova žena přichází...
Autor
aleš-novák
Přátelé, sousedé a krajani,
je to opět tady. Přicházejí podzimní plískanice, deprese, rýma, dlouhé zimní večery.
Současně s padajícím listím přichází i Merlotova žena.
Jestli Vás baví číst mé téměř každodenní hříčky a jiné blbůstky, pak by Vám mohla tahle knížka udělat radost. Není tam nic, co už by předtím nebylo na Písmáku, dokonce jsem tentokrát sáhl i do hodně starých archivů. Součástí knihy je i několik koláží od Jaroslava Škojece. (kdybyste chtěli vidět něco z díla tohoto výtvarníka, zajděte na totem.cz a hledejte autora jménem "jaz". Má tam velmi bohatou galerii).
Jde o samizdatové vydání, takže knížku seženete jen u mě, případně na některé písmácké akci, pokud se mi povede se osobně účastnit.
Merlotova žena
Aleš Novák, koláže Jaroslav Škojec
71 stran, cena 100 Kč / 4 EUR
-případné objednání prostřednictvím zprávy (napište mi poštovní adresu), pro platbu převodem je číslo účtu 4923201001/5500, do zprávy pro příjemce napište svůj písmácký nick. V případě zaslání na dobírku je poštovné 84Kč (v ČR).
-kdyby někdo měl zájem i o starší knížky (poKlice 2009, NEJSME JAKO MY 2010) tak několik výtisků ještě je skladem...Obě tyto starší knížky jsou k dispozici i jako pdf pro čtečky, po sdělení e-mailové adresy rád zašlu na požádání zdarma. Merlotova žena bude jako pdf k dispozici volně cca od března 2012.
28 názorů
aleš-novák
27. 11. 2016třeba tohle...