Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChci žít!
29. 12. 1999
4
0
2907
Autor
Kovi
Jen tak polehávám
A roním těžké slzy
Květiny utopeny v šeru
Pláču nad ztrátou blahodárné luny
Křičím: "Chci žít!"
Ale neslyším odpověď
Víš......nebudu říkat žij...ale žij pokud si to sama budeš přát
(taky jsem takhle psávala)
-pak jsem začala běhat po střechách a hrát kuličky se sluníčkem a od tý doby jsem v pohodě...
tak to taky vyzkoušej..je to docela fain
:)
Milá Kovi, těch psychoterapeutů, kteří se snaží přes naše díla vstoupit do našich důší a jsou tak nějak sami mimo...
Jen ta šumící bříza, ta snad roste všude. A já to akceptuji a zase TIPUJI.
Jen ta šumící bříza, ta snad roste všude. A já to akceptuji a zase TIPUJI.
promiň, tady jsem byla příliš krutá, omlouvám se... musela jsem mít špatný den, jak bych to jinak mohla napsat !
Šeptám teď odpověď : "Prosím, žij!"
Šeptám teď odpověď : "Prosím, žij!"
Dokud chceš a křičíš, tak žiješ... tak chtěj a ječ a křič a víc! A uvidíš, že ti bude líp, až sousedi začnou bušit do topení... :-)))))
Tvoje poezie je spíš prózou, básnickým vyjádřením vlastních zmatených nebo nesťastných myšlenek. Odpověz si sama: "Když chci žít, tak budu!!!"
Cítím jí - cítím - tu spodní strunu - jsem sám ?
To mne vážně zajímá - začínám Tě číst. A máš u mě tip.
To mne vážně zajímá - začínám Tě číst. A máš u mě tip.
...možná je dobře že tu odpověď neslyšíš... mohlo by ti být ještě hůř:o)