Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRECENZE KNIHI PANA EDIHOESISKI – EXPRES PRAHA RADOTÍN
Autor
pavlikovaruzenka
Pokut se nestylizujete za zádumčiví, krvelační, či přemoudřelí hňupi, máte rádi srandu a humor tak suchí, aš vám visichá jazik f hubje, doporučuju přečíst si kníšku edihoesiski, našeho tadídlenc uživatele. A diš hňupi ste, klidně si ji přečte tajně a nikomu o tom neříkejte. Fšak co, pobavíte se, nikomu ani muk, abiste si neskazili image.
Pan ediesiska se menuje civilním ménem Pavel Bušta. Že bi si zvolil rači pseudonym, tak o tom nevím.
Jeho kníška se nazívá – Expres Praha Radotín.
Vidala ji Mladá fronta. Tak i podle toho se pozná, že je to talent. Jinak bi devatenáctiletému ušákovi kníšku těško vidali, že jo.
Dokonce se stal nejmlatším autorem toho vidavatestsfí. Gdo bi o tom nesnil? Já, kupříkladu rozhodně.
No a o čem ta kníška je?
Čtenář má silní podezření, že se jedná o povítky autobiografické. Ofšem netřeba se bát. Nebudete zavaleni slzavím údolím nepochopeného puberťáka. To se ví, furt se mu něco nedaří. Rodina, holki a tak, jak uš to bívá. Ofšem je to napsáno tak živje a ftipně, že já, Růženka, sem musela každou chfíli přestat číst, abi sem se viřechchtala a utřela si slzi.
Vůbec ze sebe nedělá žádní hogo fogo velkí talent, ale správního kluka, co hulí, chlastá a chce si za každou cenu zašukat.
Pot tím fším je cítit i zamišlení, jak to na tom divním sfětě chodí.
Napsáno kultivovaním, leč břitkím jazikem.
Dávám 5 bing s pjeti a na vrch 5 tripů.
Jo, pane edííí, na onoho popularního českého spisovatele mám stejní názor.
Jo, autogramiádu má v radotinskí knihovně, f pondělí
Jinak je to fešák, to jen tak na okraj. Tak diš chcete potpis prvotini ot budoucího, slavního spisovatele, šup tam. To se viplatí!
Vaše vjerná, nadšená Růženka.