Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sefotograf oprýskaných krajin
16. 11. 2011
25
30
2781
Autor
gringoo
rozmetán na prach bol a špínu
v podmračném aktu nebe, stín
pavoučích světů v baldachýnu
zacelil škvíry rozvalin
cesta se ztrácí v neprůsvitnu
ztrouchnivěl pařez pod nímž spal
vítr co jen tak shora špitnul
do prázdna jež tu zanechal
na břehu řeky rybář v tichu
do vody upřel zrak a sněm
tanečnic v kruzích bez ostychu
s hladinou zazní v requiem
30 názorů
jsem rád,že jsi se rozepsala víc, než jen hezká báseň,je pravda, že mám problém si vysvětlit v čem je homogennost a sevřenost básně co nedýchá, snad jen tuším, časem na to snad přijdu. Díky za návštěvu, zase se někdy ukaž (jestli už jsem na to přišel) :-)
...jasněže jsem mohla napsat "hezká báseň" a dát ti hvězdičku. Ona je...hezká i zdařile napsaná, ale... No, snad směr pohledu mého kritckého oka alespoň rámcově chápeš... Jinak tipla jsem si ráda :)
jsem rád že jsi jukla,..díky za kritiku, tip moc potěšil, ..pokusím se si z ní něco odnést.
Jsem se na tebe musela juknou :)
k formě nemám větších výhrad. Text, co by vázaný verš, přesahuje průměr zde publikovaných děl. Obsahem je ovšem trochu plošší (bez ohledu na některé zdařilé obrazy), jde příliš "na ruku"...taková ta "oddechová četba", kterou se to tu jen hemží, byť zde ve vkusném kabátku. Navíc i v případě, že by tomu tak nebylo není schopna podstatnějším způsobem komunikovat s vnímavějším a náročnějším recipientem a vyvolat v něm jakoukoliv silnější reakci díky svojí přílišné homogenitě a sevřenosti. Báseň prostě nedýchá...
Tip jistě*
Morticia Adams
24. 11. 2011blboun nejapný
16. 11. 2011Jarmila Moosová Kuřitková
16. 11. 2011
"včera k loutnám půlnočním
v lásce zbloudilmladý král
vešel v město jménem Er
zabloudil a odespal.........."
no bad man*